zamówienie na:

termomodernizacja budynku użyteczności publicznej

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 14 lipca 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała Firma KORBUD Józef Korczak, ul.Przemysłowa 9, 86-010 Koronowo, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 720.232,43 brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2009-06-22
                                    
Irg. 341/6.1/2009

        
OGŁOSZENIE
NA TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
    
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku użyteczności publicznej: Zespołu Szkół Nr 1 w Sępólnie Krajeńskim  ( wykonanie elewacji budynku, wymiana stolarki, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazu, kotłownia gazowa, instalacja kanalizacji sanitarnej). Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 203524-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45.45.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238,   Anna Sotkiewicz-Tumanik  /052/ 3894251,  
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 30 listopada 2009 roku.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)    pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b)    pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3),
c)    aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  14 stycznia 2009r.) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d)    aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 14 kwietnia 2009r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
e)    aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 14 kwietnia 2009 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
f)    wykaz robót budowlanych (min. 1 sztuka – o wartości min. 500.000 PLN) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
g)    informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 350.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 14 kwietnia 2009 roku.
h)    wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą   uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania   zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
   - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania     zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h)  wykonawca wskazał osoby, którymi  będzie dysponował.
      Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i)    aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 14 stycznia 2009 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
j)    aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 14 stycznia 2009 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wadium w wysokości 11.500,00 PLN należy wnieść do dnia 14.07.2009 r. do godz. 11:00 kasy tut. Urzędu, w którejkolwiek z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jeżeli będzie miało ono formę gotówki wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy Więcbork o/Sępólno Krajeńskie Nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty).
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia   14 lipca 2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 14 lipca 2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7D).  
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.


Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

I. Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (197kB) word
Załącznik nr 6 - Przedmiary robót (2820kB) plik
Załącznik nr 7.1 – Dokumentacja projektowa – Termomodernizacja (1721kB) plik
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 1 (769kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz.2 (1764kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 3 (1554kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 4 (1131kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 5 (944kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 6 (780kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 7 (2106kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 8 (1565kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 9 (763kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 10 (943kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 11 (697kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 12 (959kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 13 (1260kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 14 (1507kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 15 (1646kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 17 (780kB) pdf
Załącznik nr 7.2 – Dokumentacja projektowa – Instalacja centralnego ogrzewania cz. 18 (2436kB) pdf
Załącznik nr 7.3 – Dokumentacja projektowa – Instalacja gazu (2447kB) plik
Załącznik nr 7.4 – Dokumentacja projektowa – Instalacja elektryczna wewnętrzna - kotłownia gazowa (2630kB) plik

II. 24.06.2009
Informujemy, iż Zamawiający omyłkowo nie dołączył przedmiaru robót dotyczącego wykonania wentylacji na sali gimnastycznej. W związku z powyższym Wykonawcy składając kosztorysy ofertowe powinni uwzględnić przedmiotowy przedmiar robót.

Dokonano modyfikacji SIWZ w formularzu ofertowym pkt 2 c.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - poprawiona 24.06.2009 (198kB) word
Załącznik nr 6 - Przedmiary robót (08 - Wykonanie wentylacji) (362kB) pdf

III.07.07.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy

Odpowiedź (33kB) word

IV. 17.07.2009
Rozstrzygnięcie przetargu/Streszczenie oceny ofert

Streszczenie oceny ofert (41kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (22 czerwca 2009, 11:47:16)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (17 lipca 2009, 14:08:11)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1825