Podstawowe dane | Komunikaty | Dyrektor | Zakres działania
Statut, regulaminy i zarządzenia | Struktura organizacyjna
Załatwianie spraw | Budżet | Majątek | Rejestry, ewidencje i archiwa
Ochrona danych osobowych
Statut, regulaminy i zarządzenia | Struktura organizacyjna
Załatwianie spraw | Budżet | Majątek | Rejestry, ewidencje i archiwa
Ochrona danych osobowych
Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – głównego księgowego w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim
Wolne stanowisko pracy: Główny księgowy w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Data ogłoszenia naboru: 1 września 2011r.
Termin składania dokumentów: 12 września 2011r.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na w/w stanowisku powinna spełniać następujące wymagania:
- Wymagania formalne:
Kandydat powinien: - posiadać obywatelstwo polskie,
- posiadać niezbędne kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku tj. spełniać jeden z poniższych warunków:
- mieć ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
- mieć ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
- być wpisanym do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie
być skazanym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz
samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za
przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe
- biegła znajomość obsługi komputera, systemu Windows, aplikacji informatycznych MS Office, programu „Płatnik”, oprogramowania księgowego oraz Home-banking,
- biegła znajomość aktów prawnych w zakresie:
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz.1240 ze zm.),
- Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.);
- zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kat. B.
- Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- przygotowywanie i opracowywanie planów budżetowych,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- współpraca z bankiem w zakresie obiegu dokumentów,
- rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
- sporządzanie wymagalnych sprawozdań finansowych,
- inne
zadania wynikające z ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach
publicznych i pozostałych aktów prawnych regulujących zakres
odpowiedzialności głównego księgowego.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
- oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie zawodu głównego księgowego,
- oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- klauzula
o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 605 221 331.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim oraz zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
Sępólno Kraj., dnia 1 września 2011 r.
Dyrektor
Centrum Sportu i Rekreacji
mgr inż. Marek Chart
Centrum Sportu i Rekreacji
mgr inż. Marek Chart
metryczka
Wytworzył: Marek Chart (1 września 2011)
Opublikował: Administrator (1 września 2011, 09:46:19)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1897