zamówienie na:

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ TŁUCZNIA WAPIENNEGO I KRUSZONEGO KAMIENIA POLNEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Gkr.271.1.2011
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 25 lutego 2011  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Ryszard Serówka, Batorowo 14, 77-420 Lipka oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości PLN brutto 122,74. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ.  




Sępólno Krajeńskie: Zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego i kruszonego kamienia polnego na teren miasta i gminy Sępólno Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 52819 - 2011 data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego i kruszonego kamienia polnego na teren miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego i kruszonego kamienia polnego o granulacie od 0 -31,5 wraz z dostawą za 1 tonę na teren Gminy i miasta Sępólno Krajeńskie min. po 5 zestawów dziennie w godz. od 7.00 do 17.00, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2011r., w terminach ustalonych przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.21.00.00-6, 14.21.23.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w rozdziale XVI pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie złożenia oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia oświadczenia.
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w rozdziale XVI pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie złożenia oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia oświadczenia.
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w rozdziale XVI pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie złożenia oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia oświadczenia.
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w rozdziale XVI pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie złożenia oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia oświadczenia.
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego w rozdziale XVI pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie złożenia oświadczenia spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) W terminie 30 dni, od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub inna instytucja nie wydały stosownego dokumentu. 2) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 3) Nastąpiła siła wyższa obejmująca: a) klęski żywiołowe, niewypały i niewybuchy, b) gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne. 4) Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na wprowadzenie podwykonawcy lub na rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

SIWZ (192kB) word
odpowiedz na zapytanie (174kB) pdf

Streszczenie oceny ofert (312kB) pdf


metryczka


Opublikował: Bartosz Łangowski (15 lutego 2011, 11:00:07)

Ostatnia zmiana: Bartosz Łangowski (10 marca 2011, 10:58:49)
Zmieniono: streszczenie oceny ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1471