zamówienie na:

Dostawa i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.

zamawiający: Gmina Sepolno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: GKR 341/14/09
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 13 listopada 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Biuro Regionalne – NOVUM, Jolanta Pędzisz, Ostrowite 38, 87-400 Golub-Dobrzyń, oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości PLN netto 182.357,10 (tj. 222.475,66 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 





Sępólno Krajeńskie: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 382174 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie w poszczególnych miejscowościach: Dziechowo, Piaseczno, Sikorz, Trzciany, Wałdówko, Kawle, Włościbórz, Komierowo, Komierówko, Grochowiec, Zboże: -zestaw wieżowy -huśtawka podwójna -huśtawka ważka -piaskownica z desek -huśtawka na sprężynach -drążek gimnastyczny podwójny -ławki Jazdrowo zestaw wieżowy huśtawka podwójna piaskownica z desek ławka Lutowo zestaw wieżowy huśtawka podwójna huśtawka ważka Zalesie zestaw wieżowy huśtawka podwójna huśtawka ważka piaskownica z desek huśtawka na sprężynach drążek gimnastyczny podwójny Pozostałe założenia przy realizacji zadania: - elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe, lite lub klejone warstwowo, impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, mocowane do gruntu na metalowych kotwach, - urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, zjeżdżalnie około 2 m długości, grubość blachy około 2 mm, chromoniklowej lub nierdzewnej, kwasoodpornej, - płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, - elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo, - łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem, - łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej, - śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne, - miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, - podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, - wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176, - Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobierze wadium .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tejże ustawy tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy o wartości min.250.000,00 zł, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA! Jako zamówienie należy rozumieć również zamówienie udzielone w częściach, zamówienie podstawowe wraz z zamówieniem dodatkowym, a także inwestycję zrealizowaną w etapach na podstawie odrębnych umów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 16 SIWZ , metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), 1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3), 2) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 13 maja 2009r.) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 3) wykaz dostaw (min. 1 sztuka - o wartości min. 250.000 PLN) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, e)kserokopia certyfikatów bezpieczeństwa i atestów lub deklaracji zgodności potwierdzających że urządzenia oferowane przez Wykonawcę spełniają wymogi norm polskich i UE - PN-EN 1176 i PN-EN 1177,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działania 3.3 - Odnowa i rozwój wsi Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - Jarosław Dera - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa tel. + 48 0 52 389 42 11 - Julita Zwiefka - Inspektor ds. infrastruktury komunalnej Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa, tel. + 48 52 389 42 15.
 

Pobierz:

SIWZ (256kB) word

2009-11-12 Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (23kB) word

Streszczenie oceny ofert (38kB) word

metryczka


Opublikował: Administrator (2 listopada 2009, 15:12:25)

Ostatnia zmiana: Administrator (11 grudnia 2009, 15:25:49)
Zmieniono: roztrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1282