zamówienie na:

Zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego, kruszonego kamienia polnego oraz kruszywa z łamanej litej skały na teren miasta i gminy Sępólno Krajeńskie

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg.271.4.2016
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 23 marca 2016  11:00
wynik postępowania: Cześć I. firma International Transport& Logistic Bartosz Wilczyński, Trzebiegoszcz 13, 87-600 Lipno oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 53505,00 brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ. Część II. firma Zakład Usługowo-Handlowy „TRANSKRAZ” Dorota Niemczyk, Frydrychowo 2, 89-410 Więcbork oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 46604,70 brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ. Część III. firma P.P.U.H „HURT-TRANS-KAWIKO” Władysław Szyling,ul. Starodworcowa 12 , 89-410 Więcbork oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 58548,00 brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ.  





Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl



Sępólno Krajeńskie: Zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego, kruszonego kamienia polnego oraz kruszywa z łamanej litej skały na teren miasta i gminy Sępólno Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 58056 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego, kruszonego kamienia polnego oraz kruszywa z łamanej litej skały na teren miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport oraz rozładunek na drogach gminnych: Część I - tłucznia wapiennego o granulacji 0-31,5 w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie; Część II - kruszonego kamienia polnego o granulacji 0-31,5 w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie; Część III - kruszywo z łamanej litej skały o granulacji 0-63 w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie Opis realizowanego zamówienia: - dostawa będzie odbywać się w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia każdorazowo na każde telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego, - dostawę należy realizować w godz. od 7.30 do 15.30., - minimalna ilość dzienna dostaw to 25 ton, maksymalna ilość dzienna to 100 ton, - Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku towaru w określonej ilości, w każdym miejscu wyznaczonym przez Zamawianego lub upoważnioną osobę..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.22.00-2, 14.21.23.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1 Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 982 - Termin wykonania zamówienia (poszczególnej dostawy - na telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej przez zamawiającego) do daty zgłoszenia - 2
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Nastąpiła siła wyższa obejmująca: a) klęski żywiołowe, b) gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne. 3) Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na wprowadzenie podwykonawcy lub na rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tłuczeń wapienny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o granulacji 0-31,5 w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.22.00-2.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 982. Termin wykonania zamówienia (poszczególnej dostawy - na telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej przez zamawiającego) do daty zgłoszenia - 2
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kruszony kamień polny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o granulacji 0-31,5 w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.23.00-3.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 982. Termin wykonania zamówienia (poszczególnej dostawy - na telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej przez zamawiającego) do daty zgłoszenia - 2
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kruszywo łamane z litej skały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o granulacji 0-63 w ilości 1000 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.21.22.00-2.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 982. Termin wykonania zamówienia (poszczególnej dostawy - na telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej przez zamawiającego) do daty zgłoszenia - 2
 
 

Plik do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (229kB) word
 
15.04.2016 r.
Streszczenie oceny ofert (1280kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (15 marca 2016, 13:46:33)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (15 kwietnia 2016, 15:02:59)
Zmieniono: rozstrzygnięcie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 642