Rok 2023 | Rok 2022 | Rok 2021 | Rok 2020 | Rok 2019 | Rok 2018 | Rok 2017
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Obwieszczenie Burmistrza Sępólna Krajeńskiego - Melioracja gruntów rolnych obejmujących działki o nr ewidencyjnych: Obręb Jazdrowo
Sępólno Krajeńskie 03.09.2013 r.
IRG.6733.9.2013
Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Zgodnie z art. 61§ 1 i art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2000 r., Nr 98 , poz. 1071 , z póź. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2003 r., Nr 80 , poz. 717 z późn. zm.)
zawiadamia się
że w dniu 3 września 2013 roku, zostało wszczęte postępowanie na wniosek z dnia
dnia 6 sierpnia 2013 r. (wpł. 07.08.2013 r.) po uzupełnieniu w dniu 23.08.2013 i ponownym uzupełnieniu 03.09.2013 r. Kujawsko Pomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku z siedzibą na ul. Okrzei 74A, 87-800 Włocławek w imieniu której występuje na mocy udzielonego pełnomocnictwa Panu Piotrowi Szeflerowi będącego właścicielem Firmy „MELBUD”S.C. z siedzibą na ul. Tramwajowej 12, 87-100 Toruń, w celu ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
Melioracji gruntów rolnych obejmujących działki o nr ewidencyjnych:
Obręb Jazdrowo dz. 227/1-LP, 162/1, 155/2, 158/7, 158/6, 143, 139/5, 139/4, 151, 226/6-LP;
Obręb Iłowo dz. 198/1-LP, 198/5-LP, 198/4-LP, 244, 199-LP, 241, 242/7, 242/8, 248/1, 75, 73/4, 196/4-LP, 67/1, 68/6, 68/4, 68/2, 73/6, 53/1, 51/2, 51/4, 59/2, 59/4, 59/6, 59/7, 50/2, 292, 93, 239, 249, 61/1, 125/3, 127/2, 113/3, 112/1, 100/8, 106/1, 100/7, 99, 238/7, 238/8, 250, 224-LP, 110/2, 223/6-LP, 43, 226/9-LP, 226/8-LP, 226/1-LP, 52/3, 100/5, 100/6.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w (pok. 7B) w godz. 7.30-15.30 w dniach pracy urzędu, w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
Z up. Burmistrza
mgr inż. Maria Grochowska
Kierownik Referatu Inwestycji
i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Anna Buchwald (3 września 2013)
Opublikował: Milena Kujawa (3 września 2013, 15:31:48)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1330