zamówienie na:

REALIZACJA USŁUG W RAMACH PROJEKTU „PRACUJEMY NA NASZĄ PRZYSZŁOŚĆ” W GIMNAZJACH GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.

zamawiający: Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim
tryb zamówienia: przetareg nieograniczony
nr sprawy: ZOOS/1/2014
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 7 października 2014  12:00
wynik postępowania: Zadanie Nr 1: przetarg wygrało konsorcjum CNA Edukacja-Witold Szaszkiewicz sp.j. Witold Szaszkiewicz Centrum Edukacyjne IDEA, obie z siedzibą ul. Królowej Jadwigi 97, 30-209 Kraków, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 152.489,30 PLN brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału 9-14 SIWZ. Zadanie Nr 2: przetarg wygrała firma VOLTEX Spółka Akcyjna, ul. Wójta Henryka 45, 59-300 Lubin, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 28.751,51 zł brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału 9-14 SIWZ.  




SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE: REALIZACJA USŁUG W RAMACH PROJEKTU „PRACUJEMY NA NASZĄ PRZYSZŁOŚĆ” W GIMNAZJACH GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
Numer ogłoszenia: ZOOS/1/2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 389 42 41, faks 52 389 42 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA USŁUG W RAMACH PROJEKTU „PRACUJEMY NA NASZĄ PRZYSZŁOŚĆ” W GIMNAZJACH GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic interaktywnych, oprogramowania i pomocy dydaktycznej oraz realizacja zajęć rozwijających, wyrównujących, doradztwa zawodowego, pomocy psychologicznej i wycieczek edukacyjnych dla uczniów gimnazjów prowadzonych przez Gminę Sępólno Krajeńskie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 30.20.00.00-1, 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 63.51.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu będzie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonali w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące zajęcia dla uczniów szkół, w tym co najmniej:
  • zajęcia z matematyki w łącznym wymiarze min 180h dla min. 20 uczniów łącznie,
  • zajęcia z informatyki zakończone egzaminem ECDL-Start (lub równoważnym) w wymiarze min 100h dla min. 10 uczniów,
  • zajęcia z j. angielskiego/niemieckiego zakończone egzaminem TELC (lub równoważnym) w wymiarze min 120h dla min. 10 uczniów łącznie,
  • zajęcia z j. polskiego w łącznym wymiarze min 100h dla min. 20 uczniów łącznie,
  • zajęcia z geografii, chemii, fizyki, biologii/przyrody, w wymiarze min. 30h oraz dla min. 10 uczniów z każdego z tych przedmiotów,
  • warsztaty socjoterapii/psychologiczne w wymiarze min 30h dla min 8 uczniów
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz kadry na załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca przyjmuje do wiadomości fakt, że Zamawiający nie dopuszcza zamiany kadry przedstawionej w ofercie na innych wykładowców. Ewentualne zmiany mogą następować jedynie na wniosek Zamawiającego, lub w pojedynczych sytuacjach losowych, zawsze za zgodą Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykonawca potwierdzi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
    • b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów; b) informacja o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej; c) dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (np. pełnomocnictwo).

III. 6)  WADIUM
Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości

  • dla Zadania nr 1:  4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100)
  • dla Zadania nr 2: Zamawiający odstępuje od wymagania wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy; 2) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 3) zmiany wysokości stawki podatku VAT; 4) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy; 5) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części usług wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego; 6) zmiany terminu realizacji zamówienia; 7) przekształcenie formy prawnej lub nazwy którejkolwiek ze stron umowy; 8) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację umowy itp.); 9) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego; 10) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kosciuszki  11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Kasa Zakładu Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim, , ul. Kościuszki  11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja i współfinansowanie (85%) usług w ramach projektu z Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

SIWZ (252kB) word
zal. nr 1 - formularz ofertowy.doc (139kB) word
zal. nr 2 - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY .doc (75kB) word
zal. nr 3 - wykaz usług.doc (94kB) word
zal. nr 4 - wykaz osob.doc (83kB) word
zal. nr 5 - oświadczenie 24.doc (74kB) word
zal. nr 6a - wzór umowy dla Zadania nr 1.doc (127kB) word
zal. nr 6b - wzór umowy dla Zadania nr 2.doc (99kB) word
zal. nr 7 - Informacja wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej.doc (76kB) word
zal. nr 8 - Informacja wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej.doc (78kB) word

streszczenie oceny ofert (89kB) pdf



metryczka


Opublikował: Administrator (26 września 2014, 13:43:02)

Ostatnia zmiana: Tomasz Kowalczyk (8 października 2014, 14:20:01)
Zmieniono: rozstrzygnięcie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 777