Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze25.02.2008

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

25.02.2008


Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów
na stanowisko urzędnicze

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektora w Referacie Inwestycji Rozwoju Gospodarczego Turystyki i Sportu w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim .

Kandydat na stanowisko Podinspektora określonego j/w winien spełniać :

  1. Wymagania niezbędne:
    1) być obywatelem polskim,
    2) posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku,
    3) powinien mieć ukończony 18 rok życia i mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
    4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
    6) nie być prawomocnie skazanym/ą za przestępstwo umyślne

  2. Wymagania dodatkowe:
    Kandydat powinien:
    1) posiadać wykształcenie wyższe,
    2) posiadać prawo jazdy kat. B,
    3) wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
    4) posiadać odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędnych do korzystania ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
    5) wykazać się znajomością programów pomocowych Unii Europejskiej
    6) posiadać znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych
    7) posiadać znajomość jednego języków zachodnich
    8) wykazać się znajomością przepisów w zakresie:
    ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zm.);
    ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Zamówienia publiczne (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655)
    ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
    ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 145, poz. 1591 ze zm.)
    ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1) opracowywanie procedur i inwestycji związanych z realizacją projektu oraz ich przestrzeganie,
    2) opracowywanie wniosków i projektów o pozyskiwanie środków pomocowych,
    3) podejmowanie działań mających na celu promocję, upowszechnianie oraz udzielanie informacji o projekcie,
    4) koordynacja prac związanych z realizacją projektu,
    5) monitorowanie procesu wdrażania projektów,
    6) monitorowanie realizacji projektu w zakresie rzeczowo – finansowym,
    7) sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
    8) programowanie i administrowanie projektami,
    9) gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości pozyskania wsparcia finansowego z funduszy unijnych i innych źródeł zewnętrznych,
    10)inicjowanie oraz prowadzenie projektów partnerskich z JST i lokalnymi organizacjami,
    11)gromadzenie danych na temat środków pozyskiwanych w ramach projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,

  4. Wymagane dokumenty:
    1) podanie,
    2) życiorys,
    3) kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
    4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia,
    5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i umiejętności,
    7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    8) aktualne zaświadczenie lekarskie bądź oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
    9) klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Sportu” w godzinach urzędowania tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 w terminie do dnia 11 marca 2008 na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.


Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)


Sępólno Kraj., 2008 -02-25

B.S.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (25 lutego 2008)
Opublikował: Administrator (25 lutego 2008, 15:29:14)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 995