zamówienie na:

budowa sieci wodociągowej Sikorz - Komierówko

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 13 października 2008  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrał Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o., ul. Strzelecka 16, 89-430 Kamień Krajeński, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 156.723,94 PLN netto; (tj. 191.203,20 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




Sępólno Kraj. 2008-09-19


         
Irg. 341/12/2008


  
OGŁOSZENIE
NA BUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ SIKORZ-KOMIERÓWKO


Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej Sikorz o długości Ø 90 -153,9 mb, Ø 110 – 632,7 mb, Ø 160 – 1713,0 mb – łączna długość 2499,6 mb oraz Komierówko o długości Ø 90 -78 mb, Ø 110 – 1743,0 mb – łączna długość 1821,0 mb. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 227235 – 2008.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45.23.21.50-8
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz-Tumanik  /052/ 3894251, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 28 listopada 2008 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  13 kwietnia 2008r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 lipca 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 lipca 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
e) wykaz robót budowlanych (min. 2 sztuki – o wartości min. 300.000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
f) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 300.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 13 lipca 2008 roku.
g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca,
h) wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 13 kwietnia 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
j) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 13 kwietnia 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 3.000,00 PLN..
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia  13 października 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 13 października 2008 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńkiego
Waldemar Stupałkowski

 

Pliki do pobrania:


Streszczenie oceny ofert plik (35kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (19 września 2008, 13:39:37)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (16 października 2008, 12:28:28)
Zmieniono: rozstrzygnięcie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1164