Zarządzenie Or. 0152- 25/07
Zarządzenie Nr Or. 0152- 25/07
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
z dnia 20 listopada 2007 r.
w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej dotyczącej naboru na wolne stanowisko pracy – Podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) i art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
zarządza, co następuje:
§ 1
1. Powołuje komisję rekrutacyjną w składzie:
- mgr inż. Marek Zieńko – Z-ca Burmistrza Sępólna Krajeńskiego - Przewodniczący,
- mgr Dariusz Wojtania – Sekretarz Gminy- Członek,
- Bogumiła Bławat – Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich- Członek,
- Bożena Strąpoć – Kierownik Referatu Organizacyjnego - Sekretarz.
§ 2
2. Powierza następujące zadania:
a) przeprowadzenie selekcji aplikacji, odrzucając te, które nie spełniają wymogów,
b) opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej tut. Urzędu listy kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy na podstawie art. 3 b ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)
c) niniejsza lista powinna zawierać imiona i nazwiska kandydatów oraz nazwę miejscowości w której zamieszkują, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego tj. podanie stałego lub długotrwałego pobytu,
d) przeprowadzenie procedury kwalifikacyjnej z kandydatami,
e) sporządzenie protokołu z procesu naboru kandydatów ze szczególnym uwzględnieniem:
- określenia stanowiska urzędniczego, na który jest prowadzony nabór,
- podania liczby kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów uszeregowanych w/g spełniania przez nich poziomu wymagań określonych ogłoszeniu o naborze,
- podania informacji o zastosowanych metodach i technikach naboru,
- podania uzasadnienia dokonanego wyboru.
Informację o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia Komisja w BIP-ie oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata, przez okres co najmniej 3 miesięcy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski
metryczka
Wytworzył: Bożena Strąpoć (20 listopada 2007)
Opublikował: Mirena Frosina (23 listopada 2007, 11:02:04)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 980