2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006

Zarządzenie Or. 0152- 25/07

Zarządzenie Nr Or. 0152- 25/07
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
z dnia 20 listopada 2007 r.

w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej dotyczącej naboru na wolne stanowisko pracy – Podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.


Na  podstawie  art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) i art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych    ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
zarządza, co następuje:


§ 1

1. Powołuje komisję rekrutacyjną w składzie:

- mgr inż. Marek Zieńko – Z-ca Burmistrza Sępólna Krajeńskiego - Przewodniczący,
- mgr Dariusz Wojtania – Sekretarz Gminy- Członek,
- Bogumiła Bławat – Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich- Członek,
- Bożena Strąpoć – Kierownik Referatu Organizacyjnego - Sekretarz.


§ 2

2. Powierza następujące zadania:

a) przeprowadzenie selekcji aplikacji, odrzucając te, które nie spełniają wymogów,

b) opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej tut. Urzędu listy kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy na podstawie art. 3 b ust. 2  ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych  ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)

c) niniejsza lista powinna zawierać imiona i nazwiska kandydatów oraz nazwę miejscowości w której zamieszkują, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego tj. podanie stałego lub długotrwałego pobytu,

d) przeprowadzenie procedury kwalifikacyjnej z kandydatami,

e) sporządzenie protokołu z procesu naboru kandydatów ze szczególnym uwzględnieniem:

- określenia stanowiska urzędniczego, na który jest  prowadzony nabór,
- podania liczby kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów uszeregowanych w/g spełniania przez nich poziomu wymagań określonych ogłoszeniu o naborze,
- podania informacji o zastosowanych metodach i technikach naboru,
- podania uzasadnienia dokonanego wyboru.


 Informację o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia  Komisja w BIP-ie oraz na tablicy informacyjnej  tut. Urzędu w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata, przez okres co najmniej 3 miesięcy.


§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski

                                                                                                                                                   
                                                                    

 

 

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (20 listopada 2007)
Opublikował: Mirena Frosina (23 listopada 2007, 11:02:04)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 980