zamówienie na:

zakup wraz z dostawą autobusu 20-to osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 na wózkach inwalidzkich

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 29 sierpnia 2008  11:00
przyczyna unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.).  




Sępólno Krajeńskie14.08.2008

 

Irg 341/11/2008

OGŁOSZENIE
„Przetarg nieograniczony na zakup  wraz z dostawą autobusu 20-to osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,  w tym 2 na wózkach inwalidzkich”.

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na zakup  wraz z dostawą autobusu 20-to osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,  w tym 2 na wózkach inwalidzkich
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 190148-2008
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV ) – 34.12.10 00-1
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu:  Tomasz Mroziński tel. + 48 52 388 8090,  Marcin Koniszewski  tel  + 48 52 389 42 17
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: 30 dnia od daty podpisania umowy 
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  29 lutego 2008r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 29 maja 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 29 maja 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
 e) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie ( min. 10 sztuk pojazdów o wartości min 180 000 zł każdy). Oferowany typ autobusu musi być eksploatowany na terenie RP.
f) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 29 lutego 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
g) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 29 lutego 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
h) ksero świadectwa homologacji
i) wykaz autoryzowanych stacji obsługi
Zamawiający pobierze wadium w kwocie 2.500 PLN.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 29 sierpnia 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 29 sierpnia 2008 roku  o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

Pliki do pobrania:

Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy:

odpowiedz na pytanie (27kB) word


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (149kB) word
 

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (14 sierpnia 2008, 12:28:00)

Ostatnia zmiana: Administrator (29 sierpnia 2008, 13:10:21)
Zmieniono: unieważniono

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1172