![]() |
zamówienie na: |
Wykonanie mebli biurowych |
zamawiający: | Gmina Sępólno Krajeńskie |
tryb zamówienia: | negocjacje z ogłoszeniem o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 14 000 EURO |
termin składania ofert: | 6 sierpnia 2007 11:00 |
wynik postępowania: | Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim informuje, że negocjacje z ogłoszeniem, których przedmiotem jest wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Sepólnie Krajeńskim wygrała firma Studio Wnętrz „FORMA” z siedzibą przy ul. Szajnochy 11, 85-738 Bydgoszsz Oferując cenę za wykonanie zamówienia w kwocie 16 808,00 zł brutto (13 778,00zł netto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium –cena, spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Gmina Sępólno Krajeńskie
ul. T. Kościuszki 11, 89-400
Sępólno Krajeńskie
działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) ogłasza negocjacje z ogłoszeniem o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia nie przekraczającą 14.000 EURO na:
„Wykonanie mebli biurowych ”
Wspólny Słownik Zamówień (-kod CPV)-36121000-5
Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy, z którym zamawiający będzie prowadził negocjacje dot. wykonania mebli biurowych w dwóch pomieszczeniach biurowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) ogłasza negocjacje z ogłoszeniem o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia nie przekraczającą 14.000 EURO na:
„Wykonanie mebli biurowych ”
Wspólny Słownik Zamówień (-kod CPV)-36121000-5
Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy, z którym zamawiający będzie prowadził negocjacje dot. wykonania mebli biurowych w dwóch pomieszczeniach biurowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
- Biurko narażone - 1 szt.
- Kontener - 2 szt.
- Kontener mobilny - 1 szt.
- Raster metalowy - 1 szt.
- Szafka wisząca żaluzjowa - 2 szt.
- Stolik okolicznościowy - 1 szt.
- Szafa aktowa - 3 szt.
- Nadstawka na szafę - 3 szt.
- Fotel obrotowy - 1 szt.
- Krzesło konferencyjne - 2 szt.
- Szafa aktowa 82x39x218h cm -1 szt.
- Nadstawka szafy 82x39x75h cm -1 szt.
- Regał nietypowy otwarty -1 szt.
- Biurko nietypowe -1 szt.
Termin i miejsce realizacji zamówienia :
Termin wykonania zamówienia do 22 października 2007r.
Pomieszczenia biurowe Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim
Warunki wymagane od uczestników postępowania i sposób ich weryfikacji .
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.
Nr 19 poz. 177 ze zm.).
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasady spełnia / nie spełnia.
Oświadczenia i dokumenty jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
a) Aktualny wyciąg (wydany nie wcześniej niż 6 lutego 2007r.) z właściwego rejestru stanowiący stan prawny, miejsca rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej .
b) Aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 6 maja 2007r.)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .
c) Aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 6 maja 2007r.) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .
Oferty częściowe , wariantowe oraz aukcja elektroniczna, dynamiczny system zakupów, umowa ramowa
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Liczba wykonawców zaproszonych do składania ofert wstępnych i zasady kwalifikacji do etapu składania ofert wstępnych
- Liczba wykonawców planowanych do zaproszenia do składania ofert wstępnych wynosi 5 ( słownie : pięć).
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :
Wnioski o dopuszczenie do negocjacji składać należy na adres Urząd Miejski w Sępólnie Kraj. ul.Kościuszki 11 ,89-400 Sępólno Kraj. ( pokój Nr 10 ) do dnia 6 sierpnia 2007 r. do godz. 1100.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawcy, z którym zamawiający zawrze umowę:
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy będzie cena.
Kryteria oceny oferty
Cena za realizację całego zadania (z VAT) – 100%
Wadium:
Zamawiający nie pobierze wadium.
Instrukcja składania wniosku (36kB)
![word](img/ikony/word.png)
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu (29kB)
![word](img/ikony/word.png)
Załącznik nr 2 do dokumentacji o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem na „Wykonanie mebli biurowych” (36kB)
![word](img/ikony/word.png)
Streszczenie oceny ofert (22kB)
![word](img/ikony/word.png)
metryczka
Opublikował: Administrator (25 lipca 2007, 15:06:01)
Ostatnia zmiana: Administrator (12 września 2007, 13:38:50)
Zmieniono: roztrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1352