zamówienie na:

Wykonanie mebli biurowych

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia
nr sprawy:
wartość: poniżej 14 000 EURO
termin składania ofert: 6 sierpnia 2007  11:00
wynik postępowania: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim informuje, że negocjacje z ogłoszeniem, których przedmiotem jest wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Sepólnie Krajeńskim wygrała firma Studio Wnętrz „FORMA” z siedzibą przy ul. Szajnochy 11, 85-738 Bydgoszsz Oferując cenę za wykonanie zamówienia w kwocie 16 808,00 zł brutto (13 778,00zł netto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium –cena, spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych.  




Gmina Sępólno Krajeńskie
ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) ogłasza negocjacje z ogłoszeniem o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia nie przekraczającą 14.000 EURO na:

„Wykonanie mebli biurowych ”
Wspólny Słownik Zamówień (-kod CPV)-36121000-5

Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy, z którym zamawiający będzie prowadził negocjacje dot. wykonania mebli biurowych w dwóch pomieszczeniach biurowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
  1. Biurko narażone - 1 szt.
  2. Kontener - 2 szt.
  3. Kontener mobilny - 1 szt.
  4. Raster metalowy - 1 szt.
  5. Szafka wisząca żaluzjowa - 2 szt.
  6. Stolik okolicznościowy - 1 szt.
  7. Szafa aktowa - 3 szt.
  8. Nadstawka na szafę - 3 szt.
  9. Fotel obrotowy - 1 szt.
  10. Krzesło konferencyjne - 2 szt.
  11. Szafa aktowa 82x39x218h cm -1 szt.
  12. Nadstawka szafy 82x39x75h cm -1 szt.
  13. Regał nietypowy otwarty -1 szt.
  14. Biurko nietypowe -1 szt.


Termin i miejsce realizacji zamówienia :
Termin wykonania zamówienia do 22 października 2007r.

Pomieszczenia biurowe Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim

Warunki wymagane od uczestników postępowania i sposób ich weryfikacji .
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.
Nr 19 poz. 177 ze zm.).
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasady spełnia / nie spełnia.

Oświadczenia i dokumenty jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
a) Aktualny wyciąg (wydany nie wcześniej niż 6 lutego 2007r.) z właściwego rejestru stanowiący stan prawny, miejsca rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej .
b) Aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 6 maja 2007r.)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .
c) Aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 6 maja 2007r.) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .

Oferty częściowe , wariantowe oraz aukcja elektroniczna, dynamiczny system zakupów, umowa ramowa

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


Liczba wykonawców zaproszonych do składania ofert wstępnych i zasady kwalifikacji do etapu składania ofert wstępnych
  1. Liczba wykonawców planowanych do zaproszenia do składania ofert wstępnych wynosi 5 ( słownie : pięć).


Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :

Wnioski o dopuszczenie do negocjacji składać należy na adres Urząd Miejski w Sępólnie Kraj. ul.Kościuszki 11 ,89-400 Sępólno Kraj. ( pokój Nr 10 ) do dnia 6 sierpnia 2007 r. do godz. 1100.

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawcy, z którym zamawiający zawrze umowę:
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy będzie cena.

Kryteria oceny oferty
Cena za realizację całego zadania (z VAT) – 100%

Wadium:
Zamawiający nie pobierze wadium.

Instrukcja składania wniosku (36kB) word
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu (29kB) word
Załącznik nr 2 do dokumentacji o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem na „Wykonanie mebli biurowych” (36kB) word


Streszczenie oceny ofert (22kB) word

metryczka


Opublikował: Administrator (25 lipca 2007, 15:06:01)

Ostatnia zmiana: Administrator (12 września 2007, 13:38:50)
Zmieniono: roztrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1352