zamówienie na:

BUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE – KAWLE – CZ. ETAPU III, IV, VI

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 13 maja 2009
wynik postępowania: przetarg wygrało Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska EKOMEL Sp. z o.o., ul. Angowicka 47, 89-600 Chojnice, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 3.532.735,13 PLN brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2009-04-22


         
Irg. 341/4/2009


  
OGŁOSZENIE
NA BUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE – KAWLE – CZ. ETAPU III, IV, VI


 
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy S.Kisielewskiego, H.Sawickiej, Słonecznej, Orzeszkowej, Targowej, na Os.Jana Pawła II oraz budowę przepompowni i separatora przy ul.H.Sawickiej w Sępólnie Krajeńskim. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 116514-2009
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238,   Anna Sotkiewicz-Tumanik  /052/ 3894251, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 29 października 2010 roku.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3),
c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  13 listopada 2008r.) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 lutego 2009r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
e) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 lutego 2009 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
f) wykaz robót budowlanych (min. 2 sztuki – o wartości min. 600.000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
g) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 800.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 13 lutego 2009 roku.
h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą   uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania   zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
   - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania     zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h)  wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 13 listopada 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
j) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 13 listopada 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Wadium w wysokości 40.000,00 PLN należy wnieść do dnia 13.05.2009 r. do godz. 11:00 kasy tut. Urzędu, w którejkolwiek z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jeżeli będzie miało ono formę gotówki wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy Więcbork o/Sępólno Krajeńskie Nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty).
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 13 maja 2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 13 maja 2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

I.Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (227kB) plik
Załącznik nr 6 - Opis techniczny (3125kB) pdf
Załącznik Nr 7 - Mapa przebiegu trasy budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej (612kB) jpg
Załącznik Nr 8 - Przedmiar robót (603kB) pdf

II.W związku z telefonicznymi zapytaniami dotyczącymi tłoczni ścieków Zamawiający uszczegółowił Specyfikację o dokumentację projektową dotyczącą budowy tłoczni na ul.H.Sawickiej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - poprawiona (228kB) word
Załącznik Nr 8 - Dokumentacja projektowa cz.1 (1735kB) plik
Załącznik Nr 8 - Dokumentacja projektowa cz.2 (1698kB) plik

III.UWAGA! Zmiana 07.05.2009

Odpowiedź na zapytania Wykonawcy
Odpowiedź na zapytania Wykonawcy (37kB) word

W związku z zapytaniami Zamawiający dołączył do SIWZ przedmiar robót na instalację elektryczną. Dokonano zmiany w pkt 16 – Kosztorys ofertowy oraz w wykazie załączników.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - poprawiona (192kB) word
Załącznik Nr 10 - Przedmiar robót instalacji elektrycznej (513kB) pdf

IV. Rozstrzygnięcie przetargu
Streszczenie oceny ofert
Streszczenie (45kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (22 kwietnia 2009, 13:07:32)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (28 maja 2009, 14:42:46)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1396