zamówienie na:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: GKR 341/3/10
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 10 marca 2010  11:00
wynik postępowania: Przetarg wygrała firma AMM - DROGI Projektowanie i nadzór Andrzej Marchlewicz ul. Farna 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości PLN brutto 36600,00 (tj. 30000,00 PLN netto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ.  





Sępólno Krajeńskie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
Numer ogłoszenia: 45021 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na : 2.2.1. Przebudowie i modernizacji ulic Młyńskiej i Baczyńskiego w Sępólnie Kraj. Na przedmiot zamówienia składają się : - przebudowa i modernizacja ulic: Młyńskiej i Baczyńskiego wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Dane ogólne : Na ul. Młyńskiej o dł. 1000mb przewidziano przebudowę ciągów pieszych o szerokości 1,5 m po obu stronach ulicy, modernizację pasa jezdnego (beton asfaltowy dwuwarstwowy 2x4 cm na istniejącej podbudowie kamienia brukowego 18 cm, oraz wcześniej położonych warstw bitumicznych o łącznej grubości ok. 6 cm i średniej szerokości 6,5 m), zainstalowanie barierek ochronnych w miejscach szczególnie niebezpiecznych dla pieszych ( w okolicach Zespołu Szkół Licealnych oraz skrzyżowanie z ul. Kościuszki, modernizacja zjazdu z ul. Młyńskiej oraz ciągu pieszego w obrębie Zespołu Szkół Licealnych oraz przejść dla pieszych oznakowanych znakami aktywnymi. Na ul. Baczyńskiego o dł. 1047 mb analogicznie do ul. Młyńskiej projektuje się przebudowę obustronnych ciągów pieszych, modernizację pasa jezdnego j.w., montaż barierek ochronnych w okolicach Zespołu Szkół nr 3, Przedszkola Bajka i boiska Orlik, ponadto w ul. Baczyńskiego zaprojektowana jest ścieżka rowerowa oraz w okolicach Zespołu Szkół nr 3 i boiska Orlik zatoki autobusowe o łącznej powierzchni 540 m2 utwardzone kostką brukową szarą o gr. 8 cm. Na ul. Baczyńskiego projektuje się także miejsce z przeznaczeniem jako pas awaryjny , który może być wykorzystany jako miejsce kontroli pojazdów o powierzchni 100 m2 utwardzony kostką brukową szarą o gr. 8 cm. Na ul. Baczyńskiego projektowane są także 2 przejścia dla pieszych oznakowane znakami aktywnymi (znaki D-6 w technologii LED pulsujące zasilane bateriami słonecznymi. Przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 241zostanie umiejscowiony azyl dla pieszych, natomiast drugi azyl zostanie umiejscowiony przy przejściu dla pieszych w rejonie ZS nr 3. Łącznie zostanie przebudowane i zmodernizowane 2047 mb dróg oraz ok. 4000 mb ciągów pieszych i ok. 1600 mb ścieżek rowerowych. Wzniesienie krawężnika wynosi 12 cm, a na wjazdach i przejściach dla pieszych 4 cm. Odwodnienie ulic projektuje się poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów instalacji deszczowej. Wszystkie elementy możliwe do powtórnego wykorzystania powinny być usuwane bez powodowania zbędnych uszkodzeń. Odzyskane elementy powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.3 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 7 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 8, 2.4. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 2.1. W zakresie warunku wskazanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.2. wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia dotyczącej realizacji usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. wykazanie co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie i modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00 PLN ( brutto ). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVI pkt 2 ppkt 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienie dokumentów .
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie warunku wskazanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.3 wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialna za świadczenie usługi, posiadająca wymagane uprawnienia tj. : -osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, ze stażem łącznym pracy jako inspektor nadzoru inwestorskiego minimum 3 lata. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVI pkt 3 ppkt 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienie dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy (załącznik Nr 1)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy okresu realizacji umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonania nie można było wcześniej przewidzieć, b) w sytuacji gdy okres realizacji umowy ulegnie wydłużeniu o czas oczekiwania na uzyskanie decyzji administracyjnych i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania przekroczy 21 dni, c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, d) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowej, strajku ) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonanych robót budowlanych, e) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności , g) zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ceny umowy następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja Projektu jest współfinansowana przez Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


specyfikacja (282kB) word
załącznik nr 7 cz.1 (423kB) rar
załącznik nr 7 cz.2 (2196kB) rar
załącznik nr 7 cz.3 (2129kB) rar
załącznik nr 7 cz.4 (2592kB) rar
załącznik nr 7 cz.5 (2585kB) rar
załącznik nr 7 cz.6 (1423kB) rar
załącznik nr 8 (2486kB) rar


Pobierz Streszczenie oceny ofert. (27kB) word

 
 

metryczka


Opublikował: Tomasz Kowalczyk (2 marca 2010, 08:35:29)

Ostatnia zmiana: Tomasz Kowalczyk (16 marca 2010, 13:33:22)
Zmieniono: Streszczenie wyboru ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1145