zamówienie na:

budowę ciepłociągu do MLKS "KRAJNA" w Sępólnie Krajeńskim

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 12 listopada 2007  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma METROLOG Sp. z o.o., ul.Kościuszki 97, 64-700 Czarnków , oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 697.236,18 PLN netto; (tj. 850.628,14 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




Sępólno Kraj. 2007-10-16

Irg. 341/16/2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

            Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci ciepłowniczej, przyłączy c.o. oraz węzła cieplnego do MLKS „KRAJNA” w Sępólnie Krajeńskim. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 196019-2007.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.23.21.40-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.42-6, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.12.20.00-8, 45.23.32.22-1, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.11.12-3, 45.23.11.13-0, 45.31.70.00-2, 45.22.12.50-9, 45.44.22.00-9, 45.32.10.00-3, 74.23.20.00-4
             Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 730 do 1530  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220– opłata specyfikację w wersji papierowej wynosi 50,00 PLN. 
              Osoba do kontaktu : Bożena Mikicka /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz–Tumanik /052/ 3894251.
               Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
               Termin wykonania zamówienia do  16 czerwca 2008 roku .
               W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
              Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a)pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b)aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 7 maja 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c)aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 7 sierpnia 2007) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d)aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 7 sierpnia 2007) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e)wykaz robót budowlanych (min. 2 sztuki – o wartości min. 1 200 000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
f)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 400.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 7 sierpnia 2007 roku.
g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca,
h)wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i)aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 7 maja 2007 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
             Zamawiający pobierze wadium w kwocie 12.000 PLN.
             Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
             Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
             Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
             Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
            Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sepólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 12 listopada 2007 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 listopada  2007 roku o godz. 1115 (pokój nr 7E). 
              Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

I. Odpowiedź na pytania Wykonawcy :

Odpowiedź na pytania Wykonawcy - 31.10.2007 (34kB) word
Odpowiedź na pytania Wykonawcy - 05.11.2007 (43kB) word

II. UWAGA:

W związku z modyfikacją SIWZ termin składania ofert został przedłużony do dnia 12 listopada 2007 roku do godz.11:00. Oferty należy składać na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10). Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 listopada 2007 roku o godz. 11:15.

III. Odpowiedź na zapytania Wykonawcy

Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy - 08.11.2007 (32kB) word

IV. Streszczenie oceny ofert - 21.11.2007

Streszczenie oceny ofert (35kB) word

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (17 października 2007, 08:29:26)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (21 listopada 2007, 13:38:51)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1251