zamówienie na:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 913 659,81 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sępólno Krajeńskie w wysokości 1 600 000,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu i pożyczek w wysokości 313 659,81 zł

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg.271.13.2014
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 27 października 2014  11:00
wynik postępowania: informujemy, że przetarg wygrał Bank Spółdzielczy w Więcborku, Plac Wolności 21, 89-400 Sępólno Krajeńskie, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 431.080,71 zł brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału XI i XVII SIWZ.  





Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl



Sępólno Krajeńskie: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 913 659,81 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sępólno Krajeńskie w wysokości 1 600 000,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu i pożyczek w wysokości 313 659,81 zł
Numer ogłoszenia: 347006 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 913 659,81 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sępólno Krajeńskie w wysokości 1 600 000,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu i pożyczek w wysokości 313 659,81 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 913 659,81 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Sępólno Krajeńskie w wysokości 1 600 000,00 zł i spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu i pożyczek w wysokości 313 659,81 zł na podstawie Uchwały Nr XLIX.378.14 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 25 września 2014r. 3.1. Wysokość kredytu: 1 913 659,81 zł (Słownie: Jeden milion dziewięćset trzynaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt dziewięć 81/100) 3.2. Waluta kredytu: PLN 3.3. Okres karencji w spłacie kredytu do 31 grudnia 2015 r. 3.4. Okres spłaty kredytu do 10 lat 3.5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2014 roku 3.6. Gmina Sępólno Krajeńskie zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ostatniej transzy lub uruchomienia ostatniej transzy kredytu w niepełnej wysokości bez dodatkowych opłat. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia okresu kredytowania bez dodatkowych opłat. 3.8. Oprocentowanie kredytu wg sześciomiesięcznej stawki WIBOR na dzień 30.09.2014 r. (stawka WIBOR podana do celów wyliczenia kredytu) powiększoną o ewentualną marżę wykonawcy, która przez okres kredytowania nie może być zwiększona 3.9. Spłata kapitału nastąpi w okresach kwartalnych począwszy od 30.09.2016 r. do 31.12.2023 r. 3.10. Spłata odsetek nastąpi w okresach kwartalnych począwszy od 2015 roku do 2023 roku. Odsetki płatne w terminie rat kapitałowych. 3.11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez poręczenia. Na koszt obsługi kredytu składa się: - wysokość prowizji, - oprocentowanie kredytu, - opłaty bankowe, - inne koszty. - Harmonogram spłat kapitału: Nr raty Termin spłaty Kwota kapitału 1. 30-09-2016 43 659,81 2. 31-12-2016 50 000,00 3. 31-03-2017 65 000,00 4. 30-06-2017 65 000,00 5. 30-09-2017 65 000,00 6. 31-12-2017 65 000,00 7. 31-03-2018 65 000,00 8. 30-06-2018 65 000,00 9. 30-09-2018 65 000,00 10. 31-12-2018 65 000,00 11. 31-03-2019 65 000,00 12. 30-06-2019 65 000,00 13. 30-09-2019 65 000,00 14. 31-12-2019 65 000,00 15. 31-03-2020 65 000,00 16. 30-06-2020 65 000,00 17. 30-09-2020 65 000,00 18. 31-12-2020 65 000,00 19. 31-03-2021 65 000,00 20. 30-06-2021 65 000,00 21. 30-09-2021 65 000,00 22. 31-12-2021 65 000,00 23. 31-03-2022 65 000,00 24. 30-06-2022 65 000,00 25. 30-09-2022 65 000,00 26. 31-12-2022 65 000,00 27. 31-03-2023 65 000,00 28. 30-06-2023 65 000,00 29. 30-09-2023 65 000,00 30. 31-12-2023 65 000,00 RAZEM: 1 913 659,81 Jeżeli termin spłat kredytu, odsetek lub innych należności przypada na dzień wolny od pracy uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po tym terminie z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczane do dnia poprzedzającego spłatę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP wydane przez organ do tego uprawniony - potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale XVII pkt 2 ppkt 2.1. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienie dokumentów.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVII pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVII pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVII pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVII pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 5.2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, w przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów ( jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana terminów płatności rat kapitałowych w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą; - przedłużenie terminu spłaty kredytu o czas oznaczony w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą; - możliwość spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania, jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż wynikających z harmonogramu spłat w przypadku osiągnięcia przez Zamawiającego dobrego wyniku finansowego potwierdzonego nadwyżką budżetową; - Gmina zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ostatniej transzy lub uruchomienia ostatniej transzy kredytu w niepełnej wysokości bez dodatkowych opłat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (166kB) word
Załączniki od 1 do 6 (8909kB) rar
Załączniki od 7 do 9 (6294kB) rar

23.10.2014 r.
Odpowiedź na zapytania (993kB) pdf
Załącznik Nr 1 (2970kB) pdf
Załącznik Nr 2 - cz. 1 (4367kB) rar
Załącznik Nr 2 - cz. 2 (4367kB) rar
Załącznik Nr 2 - cz. 3 (8028kB) rar
Załącznik Nr 2 - cz. 4 (8733kB) rar
Załącznik Nr 2 - cz.5 (3709kB) rar
Załącznik Nr 2 - cz. 6 (7726kB) rar
Załącznik Nr 3 (4920kB) rar
Załącznik Nr 4 (9264kB) rar
Zalącznik Nr 5 (6185kB) pdf

24.10.2014 r.
Odpowiedź na zapytania (353kB) pdf

28.10.2014 r.

Streszczenie oceny ofert (337kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (17 października 2014, 13:21:25)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (28 października 2014, 08:34:48)
Zmieniono: rozstrzygnięcie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 639