Budżet 2018 | Budżet 2017 | Budżet 2016 | Budżet 2015 | Budżet 2014
Budżet 2013 | Budżet 2012 | Budżet 2011 | Budżet 2010 | Budżet 2009
Budżet 2008 | Budżet 2007 | Budżet 2006 | Budżet 2005 | Budżet 2004
Budżet 2003
Uchwała nr XXXIV/284/05 Rady Miejskiej z dnia 22 września 2005
Rady Miejskiej z dnia 22 września 2005 w sprawie zmian budżetu na 2005 rok Na podstawie art. 109,124 i 128 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 ze zm.), art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego. § 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty. § 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie do UCHWAŁY Nr XXXIV/284/05 Uchwałą Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim dokonuje się zmian budżetu po stronie dochodów i wydatków w wysokości 153 397 zł. Na podstawie decyzji finansowej Krajowego Biura Wyborczego Delegatury w Bydgoszczy Nr DBD.3101-49/05 z dnia 29 sierpnia 2005 roku, wprowadza się plan dochodów w dziale 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa, w rozdziale 75107 – Wybory do Sejmu i Senatu, na paragrafie 2010 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami, w kwocie 10 756 zł. Powyższa dotacja celowa przeznaczona jest na organizację i przeprowadzenie wyborów Prezydenta RP, zarządzonych na dzień 9 października 2005 roku. Po stronie wydatków wprowadza się plan w tym samym dziale i rozdziale na paragrafach:
W tym samym dziale 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa, na podstawie decyzji finansowej Krajowego Biura Wyborczego Delegatury w Bydgoszczy Nr DBD.3101-43/05 z dnia 22 sierpnia 2005 roku, Nr DBD.3101-45/05 z dnia 23 sierpnia 2005 roku oraz decyzji Nr DBD.3101-58/05 z dnia 21 września 2005 roku, wprowadza się plan dochodów w rozdziale 75108 – Wybory do Sejmu i Senatu, na paragrafie 2010 - Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami, w kwocie 27 311 zł. Powyższa dotacja celowa przeznaczona jest na organizację i przeprowadzenie wyborów do Sejmu RP i Senatu RP, zarządzonych na dzień 25 września 2005 roku. Po stronie wydatków wprowadza się plan w tym samym dziale i rozdziale na paragrafach:
W dziale 750 - Administracja publiczna, w rozdziale 75023 – Urzędy gmin(miast i miast na prawach powiatu), wprowadza się plan dochodów na paragrafie 6620 – Dotacje celowe otrzymane z powiatu na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) miedzy jednostkami samorządu terytorialnego, w kwocie 39 402 zł. Środki te stanowią proporcjonalny udział Starostwa Powiatowego w przeprowadzonym remoncie gmachu urzędu zgodnie z podpisanym w dniu 27 lipca 2005 roku porozumieniem na dofinansowanie remontu budynku Urzędu Miejskiego.
Na podstawie pisma Wicemarszałka Województwa Kujawsko – Pomorskiego Nr EK-III-0221/35/05 z dnia 28 czerwca 2005 roku wprowadza się plan dochodów w dziale 801 – Oświata i wychowanie, w rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe, na paragrafie 6630 – Dotacje celowe otrzymane z samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień(umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, w kwocie 50 000 zł. Powyższe środki przeznaczone są na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Sali gimnastycznej przy SP w Wałdowie”. Po stronie wydatków zmianę planu wprowadza się w tym samym dziale i rozdziale na paragrafie 6050 – Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych. Decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego Nr WFB.I.3011-34/05 z dnia 9 sierpnia 2005 roku wprowadza się zwiększenie planu w dziale 801 – Oświata i wychowanie, w rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe, na paragrafie 2030 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), w kwocie 1 679 zł. Środki te przeznaczone są na realizacje programu „Wyprawka szkolna”. Po stronie wydatków ma to swoje odzwierciedlenie w tym samym dziale i rozdziale na paragrafie 4240 – Zakup pomocy dydaktycznych i książek. W dziale 852 – Pomoc społeczna, w rozdziale 85212 – Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego, na podstawie decyzji Wojewody Kujawsko – Pomorskiego Nr WFB.I.3011-36-1/05 z dnia 24 sierpnia 2005 roku wprowadza się plan dochodów na paragrafie 6310 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami, w kwocie 2 100 zł. Środki te przeznaczone są na sfinansowanie inwestycji i zakupów inwestycyjnych(organizacja nowych stanowisk pracy, zakup komputerów). Po stronie wydatków zmianę wprowadza się w tym samym dziale i rozdziale na paragrafie 6060 – Zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych. Na podstawie powyższej decyzji Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, wprowadza się zwiększenie planu dochodów w dziale 852 – Pomoc społeczna, w rozdziale 85214 – Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe, na paragrafie 2030 – Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), w kwocie 26 900 zł. Środki te przeznaczone na zasiłki okresowe i po stronie wydatków zmianę planu dokonuję się w tym samym dziale i rozdziale na paragrafie 3110 – Świadczenia społeczne. Jednocześnie tą samą decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego dokonuję się zmniejszenia planu dochodów i wydatków w samym dziale 852, w tym samym rozdziale 85214, ale na paragrafie 2010 - Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami, w kwocie 7 421 zł. W dziale 852, w rozdziale 85228 – Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, na podstawie powyższej decyzji finansowej Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, wprowadza się zwiększenie planu dochodów na paragrafie 2010 - Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami, w kwocie 2 670 zł, z przeznaczeniem na zapewnienie płynności wykonywanych usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania. Po stronie wydatków zmianę dokonuję się w tym samym dziale i rozdziale na paragrafie 4300 - Zakup usług pozostałych. Ponadto dokonuje się przeniesienia planu wydatków w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, przenosząc plan z rozdziału 70005, z paragrafu 4300 – Zakup usług pozostałych, na paragraf 4270 – Zakup usług remontowych, w rozdziale 70004 – Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej, z przeznaczeniem na pokrycie nieplanowanych wydatków związanych z remontem dachu świetlicy w Komierowie.
Ponadto w dziale 852 – Pomoc społeczna, w rozdziale 85219 – Ośrodki pomocy społecznej, dokonuje się przeniesienia planu wydatków z paragrafu 4330 – Zakup usług przez jednostki samorządu terytorialnego od innych jednostek samorządu terytorialnego, w kwocie 30 000 zł z przeznaczeniem na wyposażenie pomieszczeń biurowych w nowym przejmowanym obiekcie przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Kraj. Plan dochodów po uwzględnieniu zmian wynosi 24 491 028 zł, a plan wydatków po zmianach wynosi 27 632 093 zł. Projekt uchwały został przedstawiony na Komisji Budżetu i Handlu Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim i uzyskał akceptację.
Załącznik Nr 1,2,3 do UCHWAŁY Nr XXXIV/284/05 RADY MIEJSKIEJ w Sępólnie Krajeńskim z dnia 22 września 2005 roku pobierz >> (56kB) |
metryczka
Wytworzył: Ewa Marzec (22 września 2005)
Opublikował: Milena Kujawa (6 czerwca 2006, 14:37:17)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1521