zamówienie na:

zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 26 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: Nawiązując do przetargu nieograniczonego na zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego o granulacji 0 – 31,5 na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie rozstrzygniętego dnia 26. 02. 2009r uprzejmie informuje, że przetarg wygrała firma ,,POZORSKI” s.c. Andrzej Pozorski, Piotr Pozorski Złotowo ul. Klaskawska 23, 89-650 Czersk Oferując ceną za zakup jednej tony tłucznia wapiennego wraz z transportem na teren miasta i gminy Sępólno Kraj. 50,19 zł netto ( słownie złotych: pięćdziesiąt 19/100) / 61,23 zł brutto ( słownie złotych: sześćdziesiąt jeden 23/100) Uzasadnienie wyboru; Oferta korzystna pod względem przyjętego kryterium –cena spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta uzyskała 100 pkt w kryterium ceny.  




Sępólno Kraj. 2009.02.12


Gkr.341/3/09                                                                                                              


OGŁOSZENIE NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ TŁUCZNIA WAPIENNEGO

 

  Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza  przetarg nieograniczony na  zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego o granulacji  0 - 31,5 na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert cząstkowych
Ogłoszenie o zamówieniu  zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 26758-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 14.21.22.00-2

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że  pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2  w dni robocze w godzinach od 730 do 1530  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera  0523894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający  nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy  do 30 listopada 2009r.- wg zalecenia Zamawiającego
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  tejże ustawy.
Ocena spełniania warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informację o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 26 sierpnia 2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 listopada 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 listopada 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
e) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat (min.2 szt. – min. 50 tys. zł każda) , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3) 
f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w      pkt f), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował


Zamawiający pobierze wadium w wysokości 4.500 PLN
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia   26 lutego  2009 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 lutego 2009 roku o godz. 1115. 
Termin związania z ofertą  30 dni.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (122kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (12 lutego 2009, 15:20:31)

Ostatnia zmiana: Administrator (27 lutego 2009, 11:25:40)
Zmieniono: przetarg rozstrzygnięty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1195