![]() |
zamówienie na: |
wymianę stolarki okiennej w Wiejskim Ośrodku Kultury w Wałdowie |
zamawiający: | Gmina Sępólno Krajeńskie |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy |
termin składania ofert: | 20 października 2008 11:00 |
wynik postępowania: | przetarg wygrała firma BUDPUR Sp. z o.o., ul.Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 35.158,00 PLN netto (tj. 42.892,76 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Sępólno Kraj. 2008-09-26
Irg. 341/14/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ W WIEJSKIM OŚRODKU KULTURY W WAŁDOWIE
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na demontaż i montaż wraz z obróbką osadzenia stolarki okiennej oraz montaż parapetów z PCV w Wiejskim Ośrodku Kultury w Wałdowie.
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 237911-2008
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45.42.10.00-4
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz-Tumanik /052/ 3894251.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 28 listopada 2008..
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1. tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 20 kwietnia 2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 20 lipca 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 20 lipca 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) wykaz robót budowlanych (min. 3 sztuki – o wartości min. 20.000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 20 października 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 20 października 2008 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E).
Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.
Burmistrz Sępólno Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
Pliki do pobrania:
I.
odpowiedz na pytania (26kB)
II.
Odpowiedź na zapytania Wykonawcy (31kB)
Przedmiar robót - poprawiony (666kB)
III.
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (30kB)
IV. Streszczenie oceny ofert
341-14-08 wygr..doc (43kB)
metryczka
Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (26 września 2008, 13:25:18)
Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (31 października 2008, 13:52:27)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1306