2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
Wyłożenie raportu oddziaływania na środowisko - budowa farmy fotowoltaicznej Trzciany, gmina Sępólno Kraj.
Sępólno Krajeńskie, 1 marca 2016r.
Irg.6220.1.2016
Z A W I A D O M I E N I E
Na podstawie art. 21 i 33 ust. 1, 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235.),
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego podaje do publicznej wiadomości informację:
1. wszczęciu postępowania w dniu 19 stycznia 2016r. na wniosek Pełnomocnika Pana Marcina Bagińskiego występującego w imieniu Firmy Chatteris Investments Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Miodowej 10, 00-252 Warszawa (adres do korespondencji ul. Synów Pułku 37a, 80-298 Gdańsk) w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowie farmy fotowoltaicznej „Trzciany I” o mocy do 1,0 MW, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 69/2, obręb ewidencyjny Trzciany, gmina Sępólno Krajeńskie”.
2. przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko;
3. prowadzeniu postępowania z udziałem społeczeństwa (wszystkich zainteresowanych),
w ramach którego umożliwia się:
a) zapoznanie z wnioskiem o wydanie przedmiotowej decyzji i raportem o oddziaływaniu inwestycji na środowisko przedłożonym w dniu 26-02-2016r. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój nr 7B), w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00),
b) składanie uwag i wniosków do prowadzonego postępowania w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia w następujący sposób:
· pisemnie na adres: Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie,
· ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój nr 7B) w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00),
· drogą elektroniczną na sekretariat@gmina-sepolno.pl; irg@gmina-spoelno.pl
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zostanie wydana przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego na podstawie przedłożonego raportu, po uzgodnieniu warunków realizacji inwestycji z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Sępólnie Krajeńskim.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego w toku postępowania rozpatrzy wniesione uwagi i wnioski, a w uzasadnieniu swojej decyzji wskaże, w jakim zakresie zostały one wzięte pod uwagę oraz w jakim zakresie zostały uwzględnione. Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu, nie zostaną rozpatrzone.
Z up. Burmistrza
mgr Anna Sotkiewicz - Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospdoarczego
mgr Anna Sotkiewicz - Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospdoarczego
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Barabach (1 marca 2016)
Opublikował: Barabach Małgorzata (1 marca 2016, 12:22:24)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 736