zamówienie na:

Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia w ramach projektu "Remont i przebudowa budynku starej szkoły w Lutowie obejmująca adaptację obiektu na potrzeby aktywizacji społecznej"

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg.271.15.2019.2020
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 1 kwietnia 2020  11:00
wynik postępowania: Część 1. Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia mebli i pomocy dydaktycznych – informujemy, że przetarg wygrała firma Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, oferujący cenę za wykonanie zadania w wysokości 245 558,97 zł brutto, 100,00 pkt. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, oraz spełnia warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 i 1a ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy oraz spełnia wymagania rozdziału X i XV SIWZ. Część 2. Zakup i dostawa wyposażenia – sprzęt elektroniczny - informujemy, że przetarg wygrało Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, oferujący cenę za wykonanie zadania w wysokości 40 474,38 zł brutto, 100,00 pkt. na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wybrał kolejna ofertę pod względem kryterium oceny ofert tj: PHU "BMS" sp. j. Z Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, cena za wykonanie zadania 44 085,66 zł, punktów: 95,09 Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, oraz spełnia warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 i 1a ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy oraz spełnia wymagania rozdziału X i XV SIWZ. Część 3. Zakup i dostawa wyposażenia – sprzęt AGD – informujemy, że przetarg wygrała GRUPA – INVEST SP. Z O. O., Giedlarowa 99a, 37-300 Leżajsk , oferujący cenę za wykonanie zadania w wysokości 7 092,91 zł brutto, 100,00 pkt. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, oraz spełnia warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 i 1a ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy oraz spełnia wymagania rozdziału X i XV SIWZ. Część 4. Zakup i dostawa wyposażenia – wyposażenie kuchni - informujemy, że przetarg wygrał GRUPA – INVEST SP. Z O. O., Giedlarowa 99a, 37-300 Leżajsk, oferujący cenę za wykonanie zadania w wysokości 9 913,35 zł brutto, 100,00 pkt. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert, oraz spełnia warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 i 1a ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy oraz spełnia wymagania rozdziału X i XV SIWZ. 




Ogłoszenie o zamówieniu (9610kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (387kB) word
Załączniki do SIWZ od 1 do 8 (2241kB) rar

20.03.2020 r.
odpowiedź na zapytanie (779kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- modyfikacja (388kB) word
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (283kB) pdf

UWAGA: W związku ze zmianami w SIWZ, termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 30.03.2020r.


23.03.2020 r.
Informacja dla Wykonawców (338kB) pdf
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (1095kB) pdf
SIWZ - modyfikacja (389kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - formularz ofertowy - modyfikacja (225kB) word

UWAGA: W związku ze zmianami w SIWZ, termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 01.04.2020r.

25.03.2020 r.
Odpowiedzi na zapytania (405kB) pdf


27.03.2020 r.

Z powodu zaostrzeń wprowadzonych przez Rząd RP w związku z zagrożeniami epidemiologicznymi wywołanymi koronawirusem Zamawiający wprowadza zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia- modyfikacja II (391kB) word

Z uwagi na zmiany w działaniu Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim i zamknięcie go dla interesantów, bezpośrednio przed osobistym złożeniem oferty, należy zadzwonić pod nr tel. /052/ 389 42 55 lub /052/ 389 42 51.


01.04.2020 r.

informacja na podstawie art. 86 ust. 5 (890kB) pdf


23.04.2020 r.

Streszczenie oceny ofert (1362kB) pdf


30.04.2020r.

informacja o wyborze kolejnej ofery (250kB) pdf


12.05.2020 r.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (3581kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Jolanta Tryk
Opublikował: Jolanta Tryk (13 marca 2020, 14:17:41)

Ostatnia zmiana: Jolanta Tryk (12 maja 2020, 14:29:31)
Zmieniono: dodanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 992