Strona główna > Aktualności |
Zaproszenie na Sesję Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.18.08.2009
Zaproszenie na Sesję Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
18.08.2009 Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 sierpnia 2009 r. o godz. 10,00 w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11 - sala sesyjna im. L.Prądzyńskiego odbędzie się sesja Rady Miejskiej, której tematami głównymi będą :
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za I półrocze 2009r.
2. Informacja o planowanych inwestycjach gminnych do końca kadencji 2006-2010
3. Informacja na temat bezrobocia w Gminie Sępólno Krajeńskie
Obrady sesji są otwarte dla wszystkich zainteresowanych.
Przewodniczacy Rady Miejskiej
Tomasz Cyganek
Proponowany porządek obrad
XXXVI sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim
na dzień 27 sierpnia 2009 roku, godz. 10,00
w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11
- sala sesyjna im. L.Prądzyńskiego.
1. Otwarcie sesji:
a) stwierdzenie quorum.
b) przyjęcie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXXIII sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
3. Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
4. Przyjęcie protokołu z XXXV sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
5. Informacja Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z działalności w okresie między sesjami.
6. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie między sesjami.
7. Składanie interpelacji i zapytań przez radnych.
8. Informacja z wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za pierwsze półrocze 2009r
a) przedstawienie przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego informacji z wykonania
budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za pierwsze półrocze 2009r.
b) uchwała Nr 2/I/2009 Składu Orzekającego Nr 1 Regionalnej Izby Obrachunkowej z
dnia 10 sierpnia 2009r. w sprawie opinii o przedłożonej przez Burmistrza Sępólna
Krajeńskiego informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2009
roku.
c) opinia Komisji Budżetu i Handlu Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim o wykonaniu
budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za I półrocze 2009 roku.
d) dyskusja.
e) przyjęcie informacji.
9. Informacja o planowanych inwestycjach gminnych do końca kadencji 2006-2010
10. Informacji na temat bezrobocia w Gminie Sępólno Krajeńskie.
11. Inkubator Przedsiębiorczości, Park Przemysłowy – informacja Pani H.Zimon-
Porożyńskiej na przykładzie Solca Kujawskiego.
12. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian budżetu na 2009 rok.
b) zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie kartą
płatniczą.
c) aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Miasta i Gminy Sępólno Krajeńskie i miejscowych planów zagospodarowania
Przestrzennego.
d) przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sępólno Krajeńskie.
e) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
terenu zawartego miedzy ulicami: Kolejową, Składową i Kościuszki w Sępólnie
Krajeńskim.
f) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
terenu zawartego pomiędzy ulicami Sportową, Chojnicką, Reymonta i Kolejową w
Sępólnie Krajeńskim.
g) wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres 21 lat lokalu użytkowego nr 7
położonego w budynku przy ulicy Plac Wolności nr 2 w Sępólnie Krajeńskim.
h) sprzedaży nieruchomości położonych w Sępólnie Kraj. przy ul. Baczyńskiego.
i) wyrażenia zgody na przystąpienie przez Gminę Sępólno Krajeńskie jako partnera do
przygotowania i realizacji projektu w ramach Priorytetu V Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki Pt. „Dobre rządzenie”, działania 5.2 „Wzmocnienie potencjału
administracji samorządowej”, Poddziałanie 5.2.1. „Modernizacja zarządzania w
administracji samorządowej” oraz pełnienie przez Powiat Sępoleński funkcji
koordynatora
j) wprowadzenia regulaminu korzystania z kompleksu boisk sportowych Moje Boisko
„Orlik 2012” i przepisów porządkowych.
k) rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Sępólna Krajeńskiego ( Pani J.Walczak).
l) rozpatrzenia skargi na działanie Burmistrza Sępólna Krajeńskiego ( Pani K.Radzio).
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania oraz informacje Przewodniczącego Rady
o udzielonych odpowiedziach w formie pisemnej na interpelacje i zapytania zgłoszone
na poprzedniej sesji.
14. Informacja o działaniach podjętych w okresie między sesjami w zakresie
problematyki poruszanej na poprzedniej sesji RM w punkcie „wolne wnioski”.
15. Wolne wnioski i informacje.
16. Zakończenie sesji.
Projekty uchwał
metryczka
Wytworzył: Mirena Frosina (18 sierpnia 2009)
Opublikował: Anna Sobieszczyk (18 sierpnia 2009, 13:19:39)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 751