Protokół Nr 41/08 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w dniu 1 września 2008r.


Protokół Nr 41/08
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w dniu 1 września 2008r.
 
 
W posiedzeniu udział wzięli członkowie Komisji wg załączonej listy obecności oraz zaproszeni goście:
1. Sekretarz Gminy – Dariusz Wojtania
2. Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej – Izabela Frohlke
3. Zastępca Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej – Sylwia Ostrowska
4. Inspektor Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa – Barbara Kaplar
 
 
         Posiedzenie otworzył Zastępca Przewodniczącego Komisji, Pan Roman Porożyński, który po powitaniu zebranych poinformował że tematem wiążącym będzie zapoznanie się ze dwoma skargami złożonymi przez Panią Wiesławę Kowalczyk na Burmistrza Sępólna Krajeńskiego i Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim. 
  
Na wstępie Pan Porożyński odczytał obydwie skargi tj:
- skargę z dnia 11 lipca 2008r. złożoną do Przewodniczącego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy na działającą w imieniu Burmistrza Sępólna Krajeńskiego Pana mgr Waldemara Stupałkowskiego Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim Panią Izabelę Frohlke
- skargę z dnia 28 lipca 2008r. złożoną do Przewodniczącego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy na zachowanie Pana mgr Waldemara Stupałkowskiego Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
 
Komisja, po uzyskaniu wyjaśnień zaproszonych gości,  oraz po dokonaniu dogłębnej analizy skarg stwierdziła, co następuje:
W związku ze szczególnym stopniem skomplikowania wielowątkowej materii zawartej w w/w skargach, a przede wszystkim z koniecznością uzyskania przez Komisję pisemnych wyjaśnień i stanowisk m.in. opinii radców prawnych - rozpatrzenie i załatwienie w/w skarg, zgodnie z art. 35 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, nastąpi w terminie nie późniejszym niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania tj. od dnia 8 sierpnia 2008r. (data wpływu skarg do Biura Rady Miejskiej).
 
Komisja swoje stanowisko uzasadniła poniższymi przesłankami:
 
1. Skarga z dnia 11 lipca 2008r. zawiera osiem wątków określonych przez składającą skargę jako skarga lub dowody.
 
2. Skarga z dnia 28 lipca 2008r. i 27 czerwca 2008r. zawiera dwanaście wątków określonych przez składającą skargę jako skarga, żądanie oraz wniosek o wydanie zaświadczeń.
 
 
Komisja swoje kolejne posiedzenie w sprawie rozpatrzenia skarg ustaliła na dzień 12 września (godz. 10.00).
 
 
 
                                                                 Z – ca Przewodniczącego Komisji
                                                                             Roman Porożyński                             
 
      
protokołował:
Tomasz Dix

metryczka


Wytworzył: Tomasz Dix (1 września 2008)
Opublikował: Administrator (8 grudnia 2008, 10:13:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1140