zamówienie na:

Termomodernizacje budynków Biblioteki Publicznej, Centrum Kultury i Sztuki oraz Zespołu Szkół nr 3 w Sępólnie Krajeńskim.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: przetarg o wartości poniżej kwot określ. w przep.art. 11ust. 8
termin składania ofert: 20 czerwca 2008
wynik postępowania: przetarg wygrała firma DOMPOL Sp. z o.o., ul. Bartkiewiczówny 98, 87-100 Toruń , oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 1.633.661,71 PLN netto; (tj. 1.993.067,30 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




                                                                                           Sępólno Kraj. 28.05.200

      OGŁOSZENIE

            Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie termomodernizacji budynków Biblioteki Publicznej, Centrum Kultury i Sztuki oraz Zespołu Szkół nr 3 w Sępólnie Krajeńskim.
 Dla powyższego zakresu nie  przewiduje się składania ofert częściowych.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 112912-2008
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.45.31.00- 8
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że  pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7G w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu: Bartosz Łangowski/052/ 389 42 38, Marcin Koniszewski /052/ 389 42 17
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający pobierze wadium w kwocie 20.000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy 00/100)
Termin wykonania zamówienia do 30 listopada 20008r.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo
Zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22  ust. 1 tejże ustawy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 20 grudnia 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 20 marca 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 20 marca 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) wykaz robót budowlanych (min. 3 sztuki – o wartości min. 80.000 PLN netto każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
f) zaświadczenie potwierdzające roczne obroty w zakresie prac budowlanych min 650.000 PLN netto (kserokopie bilansu , PIT-u lub innego dokumentu potwierdzającego roczne obroty).
g) aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 20 grudnia  2007r) informacja z Krajowego Rejestru Karnego,  stwierdzające że wykonawcy prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca
i) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
j) harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji inwestycji z rozbiciem na poszczególne obiekty.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 20 czerwca  2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 czerwca 2008 roku o godz. 11:15 pokój nr 7G.
Termin związania z ofertą  30 dni
 
                                                                                w z. Burmistrza
                                                                                mgr inż. Marek Zieńko


Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy:

Odpowiedź (29kB) word

Streszczenie oceny ofert.

Streszczenie (34kB) plik

metryczka


Opublikował: Barabach Małgorzata (29 maja 2008, 10:27:55)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (25 czerwca 2008, 09:59:41)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1239