zamówienie na:

zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz wyposażenie sali nr 11A im. Lucjana Prądzyńskiego w Sępólnie Krajeńskim

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 17 grudnia 2008
wynik postępowania: przetarg wygrała firma HELPDESK PLUS s.c. Justyna Błaszczak, Sławomir Błaszczak, Skórzewo, ul.Poznańska 119, 60-185 Poznań, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 180.300,00 PLN netto (tj. 219.966,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. Oferta uzyskała 100 pkt w kryterium cena. 




Sępólno Kraj. 2008-11-26


         
Irg. 341/16/2008


  
OGŁOSZENIE
NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH ORAZ WYPOSAŻENIE SALI NR 11 A IM. LUCJANA PRĄDZYŃSKIEGO W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
 

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych oraz wyposażenie sali nr 11A im. Lucjana Prądzyńskiego w Sępólnie Krajeńskim. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 334651-2008.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45215000-7, 45000000-7, 45453000-7, 45421153-1, 45400000-1, 45262700-8, 45410000-4, 45430000-0, 45262100-2, 45442100-8, 45262500-6, 45317000-2, 45316000-5, 45310000-3, 45331220-4, 45421146 – 9, 32342400-6, 45421000-4, 38653400-1
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Dariusz Wojtania /052/ 3894250 Bartosz Łangowski /052/ 3894238,  Anna Sotkiewicz-Tumanik  /052/ 3894251, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 27 lutego 2009 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych,
b)    aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  17 czerwca 2008r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 17 września 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 17 września 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
e) wykaz robót budowlanych (min. 2 sztuki – o wartości min. 100.000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
f) wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
g) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 17 czerwca 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
h) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 17 czerwca 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
i) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby (dla osób, które będą zajmowały się projektowaniem),
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 3.600,00 PLN.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 17 grudnia 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 17 grudnia 2008 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (26 listopada 2008, 12:56:47)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (24 grudnia 2008, 10:38:28)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1224