Rok 2023 | Rok 2022 | Rok 2021 | Rok 2020 | Rok 2019 | Rok 2018 | Rok 2017
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Obwieszczenie Budowie kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia drogowego w ramach przebudowy drogi – ulicy Składowej
Sępólno Krajeńskie 16.01.2014 r.
IRG.6733.1.2014
Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Zgodnie z art. 61§ 1 i art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r. poz. 267 j.t.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2003 r., Nr 80 , poz. 717 z późn. zm.)
zawiadamia się
że w dniu
13 stycznia 2014 roku, zostało wszczęte postępowanie na wniosek z dnia 13
stycznia 2014 r. (wpł. 13.01.2014 r.) Gminy Sępólno
Krajeńskie z siedzibą ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, w celu ustalenia
lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na:
Budowie kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia drogowego w ramach przebudowy drogi – ulicy Składowej w Sępólnie Krajeńskim na działkach o nr ewid. 73, 75, 76/56, 76/57, 163, 79/2, 78, 81/36, 81/42, 82/1, 83, 84/1 i 85 obręb geodezyjny nr 2 w Sępólnie Krajeńskim
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w (pok. 7B) w godz. 7.30-15.30 w dniach pracy urzędu, w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
Z
up. Burmistrza
mgr inż. Maria Grochowska
Kierownik Referatu Inwestycji
i Rozwoju Gospodarczego
mgr inż. Maria Grochowska
Kierownik Referatu Inwestycji
i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Barabach (16 stycznia 2014)
Opublikował: Barabach Małgorzata (16 stycznia 2014, 10:38:13)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1140