2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
Wyłonienie raportu do publicznego wglądu Farma fotowoltaiczna Świdwie B.
Sępólno Krajeńskie, 4 września 2018r.
Irg.6220.8.2018
Z A W I A D O M I E N I E
Na podstawie art. 21 i 33 ust. 1, 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r., poz. 1005 z późn zm..),
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego podaje do publicznej wiadomości informację:
1. o wszczęciu postępowania w dniu 14 maja 2018r. na wniosek Firmy PVE 25 Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4/10. 85-236 Bydgoszcz reprezentowanej na mocy udzielonego pełnomocnictwa przez Pana Dominika Sosińskiego w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowie farmy fotowoltaicznej Świdwie B o mocy do 1,0 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki o nr ewid. 77 obr. ewidencyjny nr 0012 Świdwie gmina Sępólno Krajeńskie”.
2. przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko;
3. prowadzeniu postępowania z udziałem społeczeństwa (wszystkich zainteresowanych),
w ramach którego umożliwia się:
a) zapoznanie z wnioskiem o wydanie przedmiotowej decyzji i raportem o oddziaływaniu inwestycji na środowisko przedłożonym w dniu 31-08-2018r. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój nr 7B), w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00),
b) składanie uwag i wniosków do prowadzonego postępowania w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia w następujący sposób:
· pisemnie na adres: Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie,
· ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój nr 7B) w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00),
· drogą elektroniczną na sekretariat@gmina-sepolno.pl; irg@gmina-spoelno.pl
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zostanie wydana przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego na podstawie przedłożonego raportu, po uzgodnieniu warunków realizacji inwestycji z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Sępólnie Krajeńskim oraz Państwowym Gospodarstwem Wodnym „Wody Polskie”.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego w toku postępowania rozpatrzy wniesione uwagi i wnioski, a w uzasadnieniu swojej decyzji wskaże, w jakim zakresie zostały one wzięte pod uwagę oraz w jakim zakresie zostały uwzględnione. Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu, nie zostaną rozpatrzone.
Z up. Burmistrza
mgr inż Marek Zieńko
Z-ca Burmistrza
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu…………….…..
i zdjęto dnia……………………………………………….
Niniejsze zawiadomienie zamieszczono :
- na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl
- na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim,
- na stronie internetowej www.ekoportal.gov.pl
- na tablicy ogłoszeń Sołectwa Świdwie
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Barabach (4 września 2018)
Opublikował: Barabach Małgorzata (4 września 2018, 09:11:54)
Ostatnia zmiana: Barabach Małgorzata (4 września 2018, 10:15:32)
Zmieniono: poprawiono estetykę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1053