![]() |
zamówienie na: |
prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim za okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r wg stawek zawartych w uchwale Uchwała nr XV/92/11Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 24 listopada 2011 w sprawie opłaty targowe |
zamawiający: | Gmina Sępólno Krajeńskie |
tryb zamówienia: | ogłoszenie |
nr sprawy: | Gkr.271.1.2012 |
wartość: | poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy |
termin składania ofert: | 20 stycznia 2012 11:00 |
wynik postępowania: | W nawiązaniu do ogłoszenia pn. „Prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim za okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r” informujemy, że przetarg wygrała Dorota Kozioł ul. St. Moniuszki 17, 89-400 Sępólno Krajeńskie oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 3 800,00 brutto/miesiąc. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Sępólno Krajeńskie 12.01.2012r.
Gkr.271.1.2012
OGŁOSZENIE
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg na prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim za okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r wg stawek zawartych w uchwale Uchwała nr XV/92/11Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 24 listopada 2011 w sprawie opłaty targowej– stanowiącej załącznik nr 2 za okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r
1. Oferta powinna zawierać:
a) aktualny wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
b) formularz ofertowy.
2. Ogólne warunki umowy:
1) Zlecający zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług związanych utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim wg stawek zawartych w uchwale XV/92/11 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 24 listopada 2011 w sprawie opłaty targowej– uchwała stanowi załącznik nr 2
2) Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia 01 lutego 2012 roku do dnia 31 stycznia 2014 roku. Wzór umowy zał. nr 3
3)Zleceniobiorca przy podpisaniu umowy zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Zlecającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferowanej całkowitej 24 miesięcznej kwoty brutto w kasie tut. Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj.
4) Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Rozwiązanie umowy pod rygorem nieważności winno być sporządzone na piśmie.
3. Opis sposobu przygotowania ofert
Sporządzona oferta musi spełniać następujące warunki :
- napisana w języku polskim pismem maszynowym lub technicznym drukowanym
- wszystkie podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi, złożone przez
osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy, bądź przez
upoważnionego przedstawiciela wykonawcy ( w tym przypadku upoważnienie do
podpisania dokumentów musi być dołączone do oferty).
- podpisany formularz ofertowy zgodny w treści z załączonym wzorem
- podpisane załączniki do formularza ofertowego.
- wszystkie strony powinny być kolejno ponumerowane, zszyte lub zbindowane albo
połączone w inny sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek
- wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione w formie
oryginałów lub kserokopii poświadczonych „ za zgodnością z oryginałem”
4. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Pan Jarosław Dera tel. (052) 389 42 11 - pokój nr 1, lub
Pan Bartosz Łangowski tel. (052) 389 42 14 - pokój nr 2
5. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z
podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Jedynym kryterium przy wyborze oferty będzie zaproponowana najwyższa opłata
miesięczna odprowadzana do tut. Urzędu do 10 dnia następnego miesiąca
6. Kwota minimalna jaką powinien zaproponować Wykonawca Zamawiającemu to 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
7. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, Targowisko” na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 20 stycznia 2012 do godz.11:00.Otwarcie ofert nastąpi 20 stycznia 2012 roku o godz. 11:15.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
Załączniki:
1. formularz ofertowy
2. uchwała
3. Wzór umowy
Załącznik nr 1 do ogłoszenia dot. świadczenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i
pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej Sępólnie Krajeńskim na okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r
FORMULARZ OFERTOWY
Sępólno Kraj. ………………….
Gmina Sępólno Kraj.
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Kraj.
W odpowiedzi na ogłoszony przez Gminę Sępólna Krajeńskiego przetarg na prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim na okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r przedkładamy niniejszą ofertę, oświadczając jednocześnie , że wykonamy usługi zgodnie z umową oraz informujemy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w umowie.
1.Oferta została złożona przez:
Pełna nazwa oferenta:
Adres Oferenta:
Telefon kontaktowy:
Fax kontaktowy :
2. Oferujemy wykonanie całego zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w ogłoszeniu za cenę:
CENA NETTO
VAT
CENA BRUTTO
3. Do niniejszego formularza przedkładamy poniższe załączniki, przygotowane zgodnie z zapisem pkt.1 ogłoszenia
1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w
obrocie prawnym:
……………………………………………………………………………………
Data podpisania oferty: ………………………………………
Załącznik nr 2 do ogłoszenia dot. świadczenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i
Załącznik nr 3 do ogłoszenia dot. świadczenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim na okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r
UMOWA nr Gkr.272…..2012
zawarta w dniu ….. 2012 roku w Sępólnie Krajeńskim pomiędzy:
Gminą Sępólno Krajeńskie w imieniu, której działa:
- Waldemar Stupałkowski - Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
przy kontrasygnacie - Anny Buchwald – Skarbnika Gminy Sępólno Krajeńskie
zwaną dalej Zamawiającym,
a …………………. przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ………………. wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ………………………
zwanym dalej Wykonawcą.
§ 1
Umowa zostaje zawarta w wyniku ogłoszonego przetargu na prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim za okres od 01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r wg stawek zawartych w uchwale nr XV/92/11Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 24 listopada 2011 w sprawie opłaty zgodnie z ofertą przedstawioną w dniu …………..(która stanowi integralną część niniejszej umowy).
§ 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku (wraz z odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi) na targowisku i pobieraniem opłaty targowej przy ul. Młyńskiej w Sępólnie krajeńskim wg stawek zawartych w uchwale, o której mowa w § 1 umowy.
§ 3
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od … do 31 stycznia 2014 roku
§ 4
1. Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia na koniec miesiąca kalendarzowego.
2. Rozwiązanie umowy pod rygorem nieważności winno być sporządzone na piśmie.
§ 5
1. W związku ze świadczonymi usługami określonymi w § 1 Zleceniobiorca będzie wnosił
Zlecającemu opłatę w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie
(słownie złotych: ……………) - do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni zgodnie ze złożoną ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do umowy.
2. Zleceniobiorca dokonuje płatności określonych w § 5 pkt 1 w kasie Zlecającego w formie gotówki.
3. Wykonawca przy podpisaniu umowy zobowiązany jest wpłacić na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferowanej 24 miesięcznej kwoty brutto tj. … w kasie Zamawiającego.
§6
1.Strony ustalają, że Wykonawca zapłaci następujące wysokości kar umownych w zależności od zaistnienia określonego zdarzenia:
1) za odstąpienie od wykonania umowy – 10% wynagrodzenia brutto
2) za nieterminowe wykonanie prac – 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki,
2. Wykonawca ma prawo naliczyć Zamawiającemu kary umowne za nieuzasadnione odstąpienie od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto.
3. Z innych tytułów, bądź gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywiście poniesionej szkody, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach kodeksu cywilnego.
§7
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności.
§8
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się zapisy kodeksu cywilnego.
§10
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy, dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
metryczka
Opublikował: Bartosz Łangowski (12 stycznia 2012, 14:18:41)
Ostatnia zmiana: Administrator (30 stycznia 2012, 12:59:50)
Zmieniono: roztrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1556