zamówienie na:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg.271.7.2015
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 17 lipca 2015  11:00
wynik postępowania: przetarg na poszczególne części wygrało: Część I –InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, ul. Szosa Lubicka 90, 87-100 Toruń, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości : 101 094,45 zł brutto oraz uzyskując 71,00 pkt za zaakceptowanie klauzul dodatkowych. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia jej z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału 8 i 9 SIWZ. Część II - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Biuro Regionalne w Bydgoszczy, ul. Gdańska 47, 85-005 Bydgoszcz oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości : 18 747,00 brutto oraz uzyskując 51,00 pkt za zaakceptowanie klauzul dodatkowych. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia jej z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału 8 i 9 SIWZ. Część III - UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Łodzi, ul. Gdańska 132, przedstawiciel w Warszawie, Al. Niepodległości 214 lok. 2, 00-608 Warszawa oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości : 56 121,00 brutto oraz uzyskując 28,00 pkt za zaakceptowanie klauzul dodatkowych. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia jej z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału 8 i 9 SIWZ. Część IV - InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, ul. Szosa Lubicka 90 87-100 Toruń, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości : 10 425,00 brutto oraz uzyskując 0 pkt za zaakceptowanie klauzul dodatkowych. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych kryteriów oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia jej z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału 8 i 9 SIWZ.  





Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl



Sępólno Krajeńskie: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 170500 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. w następujących jednostkach organizacyjnych: Lp. Jednostka Adres NIP REGON 1 Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie 555-10-04-172 000525174 2 Zakład Transportu i Usług Sp. z o.o. ul. K. Baczyńskiego 6, 89-400 Sępólno Krajeńskie 504-00-65-379 340853529 3 Centrum Kultury i Sztuki ul. Tadeusza Kościuszki 4, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-39-124 000284718 4 Biblioteka Publiczna im. Jarosława Iwaszkiewicza ul. Wojska Polskiego 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie 555-11-02-696 091196535 5 Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-59-693 092964189 6 Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-13-66-997 092494660 7 Gminne Przedszkole nr 2 Bajka ul. Bajkowa 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-34-173 092584794 8 Gminne Przedszkole nr 1 ul. Nowy Rynek 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-348 000947320 9 Zespół Szkół Lutowo Lutowo 1, 89-406 Lutowo 561-14-31-789 092576642 10 Zespół Szkół w Wałdowie 89-405 Wałdowo 90 561-14-31-772 092577038 11 Zespół Szkół nr 3 ul. Szkolna 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-31-826 092576607 12 Zespół Szkół nr 1 ul. Wojska Polskiego 34, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-31-803 092577127 13 Szkoła Podstawowa w Zalesiu Zalesie 36, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-302 090429799 14 Szkoła Podstawowa w Zbożu Zboże 10, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-377 090429776 15 Szkoła Podstawowa w Wiśniewie Wiśniewa 14, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-489 090429807 16 Centrum Sportu i Rekreacji ul. Chojnicka 19, 89-400 Sępolno Krajeńskie 504-00-72-310 341331626 17 Świetlica Terapeutyczna ul. Baczyńskiego 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-34-196 092572638 18 Żłobek w Centrum Małego Dziecka i Rodziny ul. Młyńska 33, 89-400 Sępólno Krajeńskie 504-00-72-563 341456300 19 Klub Dziecięcy w Centrum Małego Dziecka i Rodziny ul. Młyńska 33, 89-400 Sępólno Krajeńskie 504-00-72-557 341456316 20 Jednostki OSP: OSP Lutowo, OSP Lutówko, OSP Wałdowo, OSP Zalesie, OSP Komierowo, OSP Sępólno Kraj. Część II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenia assistance, Uwaga: Dotyczy pojazdów wszystkich jednostek oprócz Zakładu Transportu i Usług Sp. z o. o. Część III Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenia assistance, Uwaga: Dotyczy pojazdów Zakładu Transportu i Usług Sp. z o. o. Część IV Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP: - ubezpieczenie imienne, zgodnie z Ustawą o ochronie przeciwpożarowej, - ubezpieczenie bezimienne. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia.
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia). 3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali Wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d. Dotyczy Części I Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 6) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 7) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 8) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. Dotyczy Części II Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 08.08.2018 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 07.08.2019 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 4) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 5) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. Dotyczy Części III Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 08.08.2018 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 07.08.2019 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 4) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 5) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. Dotyczy Części IV Zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 4) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. 5) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (sekretariat Burmistrza - pok. 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. w następujących jednostkach organizacyjnych: Lp. Jednostka Adres NIP REGON 1 Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie 555-10-04-172 000525174 2 Zakład Transportu i Usług Sp. z o.o. ul. K. Baczyńskiego 6, 89-400 Sępólno Krajeńskie 504-00-65-379 340853529 3 Centrum Kultury i Sztuki ul. Tadeusza Kościuszki 4, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-39-124 000284718 4 Biblioteka Publiczna im. Jarosława Iwaszkiewicza ul. Wojska Polskiego 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie 555-11-02-696 091196535 5 Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-59-693 092964189 6 Zakład Obsługi Oświaty Samorządowej ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-13-66-997 092494660 7 Gminne Przedszkole nr 2 Bajka ul. Bajkowa 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-34-173 092584794 8 Gminne Przedszkole nr 1 ul. Nowy Rynek 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-348 000947320 9 Zespół Szkół Lutowo Lutowo 1, 89-406 Lutowo 561-14-31-789 092576642 10 Zespół Szkół w Wałdowie 89-405 Wałdowo 90 561-14-31-772 092577038 11 Zespół Szkół nr 3 ul. Szkolna 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-31-826 092576607 12 Zespół Szkół nr 1 ul. Wojska Polskiego 34, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-31-803 092577127 13 Szkoła Podstawowa w Zalesiu Zalesie 36, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-302 090429799 14 Szkoła Podstawowa w Zbożu Zboże 10, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-377 090429776 15 Szkoła Podstawowa w Wiśniewie Wiśniewa 14, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-21-489 090429807 16 Centrum Sportu i Rekreacji ul. Chojnicka 19, 89-400 Sępolno Krajeńskie 504-00-72-310 341331626 17 Świetlica Terapeutyczna ul. Baczyńskiego 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie 561-14-34-196 092572638 18 Żłobek w Centrum Małego Dziecka i Rodziny ul. Młyńska 33, 89-400 Sępólno Krajeńskie 504-00-72-563 341456300 19 Klub Dziecięcy w Centrum Małego Dziecka i Rodziny ul. Młyńska 33, 89-400 Sępólno Krajeńskie 504-00-72-557 341456316 20 Jednostki OSP: OSP Lutowo, OSP Lutówko, OSP Wałdowo, OSP Zalesie, OSP Komierowo, OSP Sępólno Kraj..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenia assistance, Uwaga: Dotyczy pojazdów wszystkich jednostek oprócz Zakładu Transportu i Usług Sp. z o. o..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów, - ubezpieczenia assistance, Uwaga: Dotyczy pojazdów Zakładu Transportu i Usług Sp. z o. o..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP: - ubezpieczenie imienne, zgodnie z Ustawą o ochronie przeciwpożarowej, - ubezpieczenie bezimienne..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
 
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (974kB) word
Załącznik Nr 4 (265kB) excel

13.07.2015 r.
Odpowiedź na zapytania (424kB) pdf

14.07.2015 r.

Odpowiedź na zapytania (1427kB) pdf

23.07.2015 r.
Streszczenie oceny ofert (2028kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (8 lipca 2015, 15:16:15)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (23 lipca 2015, 15:15:09)
Zmieniono: rozstrzygnięcie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 804