Strona główna > Aktualności |
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.05.01.2006
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.
05.01.2006Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sepólno Krajeńskie
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Młodszego księgowego w Referacie Finansowym
w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
- Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku:
- jest obywatelem polskim,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
- posiada co najmniej wykształcenie średnie.
- Wymagania dodatkowe:
- kandydat powinien zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
- wykształcenie wyższe lub rozpoczęte studia preferowane w zakresie: ekonomii, finansów, rachunkowości lub administracji,
- komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- posiadanie umiejętności konwersacji z interesantem,
- niekaralność,
- znajomość przepisów w zakresie:
- ustawa z dnia 20 listopada 1999r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. Nr 95 poz. 1101 z póź. zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.).
- ustawa z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z póź. zm. )
- ustawa z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 203, poz. 1966 ze zm.)
- ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 76, poz. 694 z późn.zm.),
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. w sprawie
- stosowania Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz.U. z 1999r. Nr 112 poz. 1317 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. Nr 137, poz. 887) ,
- ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz.U. Nr 228, poz. 2255 z późn. zm),
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz.U. z 2002r. Nr 9 poz 84 ),
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2002r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych ( Dz.U. Nr 153, poz 1752),
- ustawa z dnia 25 czerwca 1999r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. Nr 60, poz. 636),
- z wiedzy ogólnej z zakresu ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 145 poz 1591 ze zm. ),
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
( praktycznie)- Home-banking,
- Budżet,
- Budżet St,
- Płace,
- Podatki,
- Kasa,
- Środki trawałe,
- Płatnik, Płatnik przekaz elektroniczny.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie wszelkiej dokumentacji środków trwałych Urzędu Miejskiego oraz prowadzenie analityki do konta 011 - Środki trwałe.
- Prowadzenie dokumentacji wartościowo - ilościowej pozostałych środków trwałych oraz pro wadzenie analityki do konta 013 - Pozostałe środki trwałe.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie mienia zlikwidowanych jednostek. Analityka do konta 015 - Mienie zlikwidowanych jednostek.
- Prowadzenie dokumentacji wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzenie analityki do konta 020 - Wartości niematerialne i prawne.
- Prowadzenie dokumentacji aktywów finansowych oraz prowadzenie analityki do konta 030 - Długoterminowe aktywa finansowe.
- Prowadzenie dokumentacji umorzenia środków trwałych oraz prowadzenie analityki do konta 071 - Umorzenie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Prowadzenie dokumentacji umorzenia pozostałych środków trwałych oraz prowadzenie analityki do konta 072 - Umorzenie pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie inwestycji, prowadzenie analityki do konta 080- Inwestycje ( środki trwałe w budowie) oraz rozliczenie kosztów inwestycyjnych.
- Prowadzenie dokumentacji gospodarki materiałowej oraz prowadzenie analityki do konta 310 - Materiały.
- Okresowe uzgodnienie wyników zapisów w urządzeniach, o których mowa w punktach wyżej wymienionych z urządzeniami szczegółowymi prowadzonymi przez osoby materialne odpowiedzialne w Urzędzie Miejskim, Ośrodku Pomocy Społecznej, remizach Ochotniczych Straży Pożarnych i innych jednostkach podległych Gminie.
- Dokonywanie uzgodnień wartościowych z zapisami odpowiednich kont dziennika główna przynajmniej raz na miesiąc.
- Przygotowywanie dokumentacji do spisów z natury, a ponadto rozliczanie w imieniu Skarbnika Gminy wyników spisu z natury i dokonywanie ich wyceny.
- Rozliczanie inwentaryzacji Urzędu Miejskiego, Ośrodka Pomocy Społecznej, Ochotniczych Straży Pożarnych i innych jednostek podległych Gminie.
- Zbieranie informacji z zakładów budżetowych, instytucji kultury i innych jednostek podległych Gminie odnośnie mienia komunalnego oraz bieżąca aktualizacja tych wartości.
- Przygotowywanie okresowych sprawozdań i informacji odnośnie mienia komunalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie dokumentacji chorobowych pracowników Urzędu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych wszystkich pielęgnacyjnych pracowników Urzędu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Naliczanie wszystkich zasiłków z ubezpieczenia społecznego .
- Przygotowywanie dokumentacji do wypłat zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych oraz prowadzenie kart tych zasiłków.
- Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu osób zatrudnionych w Urzędzie oraz osób zatrudnionych w Ośrodku Pomocy Społecznej-ZUSRp-7.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia Z -03, Z - 06 oraz z zakresu środków trwałych SG - 01 Urzędu Miejskiego oraz Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Współpraca przy sporządzaniu list wynagrodzeń pracowników Urzędu oraz pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Prowadzenie zagadnień dotyczących wymiaru podatku od posiadania psów oraz opłat lokalnych, tj. opłaty targowej i opłaty parkingowej, a w szczególności:
a) Zbieranie od sołtysów i inkasentów wykazów posiadaczy psów,
b) Prowadzenie i aktualizacja ewidencji właścicieli psów,
c) Prowadzenie projektów i rejestrów wymiarowych,
d) Przygotowywanie decyzji w sprawach umorzeń i odroczeń, a dotyczących prowadzonych zagadnień,
e) Bieżące księgowanie wpłat, zwrotów, przypisów i odpisów podatku od posiadania psów,
f) Prowadzenie ewidencji wpłat dla celów ustalenia wynagrodzenia sołtysów i inkasentów,
g) Inkasentów informowanie 3 dni po upływie terminu płatności, o wszelkich zaległościach Skarbnika Gminy. - Stałe zastępstwo urlopowe w zakresie sporządzania list płac, naliczania i rozliczania z tytułu podatku dochodowego osób fizycznych oraz naliczania i odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy. Ponadto powierza się stałe zastępstwo urlopowe w zakresie obsługi kasy Urzędu.
- Przestrzeganie zasad ujętych w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133. poz.883 ze zm.)
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika Gminy i Kierownika Referatu Finansowego.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o ukończeniu studiów bądź kserokopia indeksu a w przypadku ukończenia szkoły średniej kserokopia świadectwa dojrzałości,
- inne dokumenty: o stanie zdrowia, posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko młodszego księgowego Referacie Finansowym” w terminie do dnia 19 stycznia 2006r. ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP- ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy informacyjnej tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłynął do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 6 maja 2005r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty ( Dz.U. z 2005r., Nr 122, poz. 1020).
Sępólno Kraj., dnia 2006-01-05
metryczka
Wytworzył: Bożena Strąpoć (5 stycznia 2006)
Opublikował: Bożena Strąpoć (5 stycznia 2006, 15:37:17)
Ostatnia zmiana: Administrator (6 stycznia 2006, 12:07:30)
Zmieniono: porawiono, dodano zakres czynności, podstawę prawną
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 897