zamówienie na:

DOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 15 czerwca 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Biuro Regionalne NOVUM Jolanta Pędzisz, Ostrowie 38, 87-400 Golub-Dobrzyń, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 28.947,00 PLN netto (tj. 35.315,34 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2009-06-02
                                    
Irg. 341/7/2009
        
OGŁOSZENIE
NA DOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH STANOWIĄCYCH WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW
    
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placów zabaw w Sępólnie Krajeńskim:
Plac Przyjaźni :
- Huśtawka ważka na podstawie drewnianej (2 szt.),
- Piaskownica kwadratowa min. 2x2,
- Huśtawka bujak na sprężynie – konik,
- Huśtawka bujak na sprężynie – kogut,
- Ławki drewniane z oparciem (2 szt.),
ul.Polna:
- Zestaw zabawowy : trap wejściowy z barierkami, wieża z dachem dwuspadowym, zjeżdżalnia, most wiszący na łańcuchach, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa,
- Huśtawka wahadłowa podwójna (jedno siedzisko z oparciem, drugie siedzisko bez oparcia),
- Piaskownica kwadratowa min. 2x2,
- Ławki drewniane z oparciem (2 szt.),
- Huśtawka bujak na sprężynie – konik,
- Huśtawka bujak na sprężynie – kogut,
ul.Krasickiego :
- Zestaw zabawowy : trap wejściowy z barierkami, wieża z dachem dwuspadowym, zjeżdżalnia, most wiszący na łańcuchach, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa,
- Piaskownica kwadratowa min. 2x2,
- Huśtawka bujak na sprężynie – konik,

Istnieje możliwość zastosowania elementów równoważnych.

Pozostałe założenia przy realizacji zadania:
- elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome, drewno sosnowe, okrągłe, lite lub klejone warstwowo, impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, malowane środkami ochronnymi tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, mocowane do gruntu na metalowych kotwach,
- urządzenia będą tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, zjeżdżalnie około 2 m długości, grubość blachy około 2 mm, chromoniklowej lub nierdzewnej, kwasoodpornej,
- płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia,
- elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowane proszkowo,
 - łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem,
- łańcuchy huśtawek ze stali kwasoodpornej, nierdzewnej,
- śruby mocujące ocynkowane, nierdzewne,
- miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami,
- podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu,
- wszystkie montowane wyroby muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176,
- Wymagany okres gwarancji 36 m-cy na, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 176586-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 37.53.52.00-9
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238,   Anna Sotkiewicz-Tumanik  /052/ 3894251,  
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia : 30 dni od dnia podpisania umowy.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)    pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b)    pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3),
c)    aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  15 grudnia 2008r.) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d)    wykaz dostaw (min. 1 sztuka – o wartości min. 25.000 PLN) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie,
e)kserokopia certyfikatów bezpieczeństwa i atestów lub deklaracji zgodności potwierdzających że urządzenia oferowane przez Wykonawcę  spełniają wymogi norm polskich i UE – PN-EN 1176 i PN-EN 1177,
f)wizualizacje (rysunki, fotografie) wraz z opisem oferowanych elementów placów zabaw.
Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia   15 czerwca 2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 15 czerwca 2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7D).  
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.


Z-ca Burmistrza
Marek Zieńko

Rozstrzygnięcie przetargu:
Streszczenie oceny ofert (38kB) word

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (2 czerwca 2009, 14:44:46)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (24 czerwca 2009, 15:08:29)
Zmieniono: rozstrzygniecie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1165