zamówienie na:

budowę przepompowni przy ulicy Farnej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicy Ogrodowej w Sępólnie Krajeńskim

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w przepisach art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 15 października 2007  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne INSTAL Sp. z o.o. , Nieżychowice 74, 89-600 Chojnice, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 340.000,00 PLN netto; (tj. 363.800,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




Sępólno Kraj. 2007-09-18



Irg. 341/15/2007


 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


            Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę przepompowni przy ulicy Farnej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicy Ogrodowej w Sępólnie Krajeńskim. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bożena Mikicka /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz–Tumanik /052/ 3894251.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do  30 kwietnia 2008 roku (budowa kanalizacji sanitarnej do 31 grudnia 2007 roku).
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  tejże ustawy :
- roczne obroty w zakresie prac budowlanych min. 550.000 PLN (kserokopię bilansu, PIT – u lub innego dokumentu potwierdzającego roczne obroty, należy dołączyć do oferty),
- referencje wykonania co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i wysokości min. 480 000 PLN każda, w przeciągu ostatnich 5 lat (kserokopię należy dołączyć do oferty),
- posiadanie niezbędnego sprzętu i kadry koniecznej do rzetelnego i terminowego wykonania robót (należy załączyć do oferty wykaz kadry i sprzętu przewidzianego do realizacji zadania).
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych,
c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 10 kwietnia 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 lipca 2007) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
e) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 lipca 2007) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
f) wykaz robót budowlanych (min. 2 sztuki – o wartości min. 480 000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
g) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za 2006 rok,
h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca,
i) wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
j) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 10 kwietnia 2007 roku) informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o niekaralności,
Zamawiający pobierze wadium w kwocie 4500 PLN.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sepólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 10 października 2007 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 października 2007 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.


Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski


 
Pliki do pobrania:


I. Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy:

Odpowiedz (156kB) pdf
Odpowiedź z 27.09.2007 (76kB) pdf

II. UWAGA!!!
Nastąpiła modyfikacja SIWZ w kosztorysie robót elektrycznych. W związku z powyższym oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia              15 października 2007 roku do godz.11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 października 2007 roku o godz. 11:15.

Kosztorys na przepompownię - roboty elektryczne (440kB) pdf

III. Streszczenie oceny ofert

Streszczenie oceny ofert (31kB) word

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (18 września 2007, 14:56:36)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (23 października 2007, 08:11:06)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1221