zamówienie na:

świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj.

zamawiający: Urząd Miejski w Sępólnie Kraj.
tryb zamówienia: nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 60 tyś EURO
termin składania ofert: 19 grudnia 2006
przyczyna unieważnienia: postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publiczneg, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) 




                                                                                                                                
         GK  341- 6/06                                                        Sępólno Kraj.,   05.12.2006r.
 
 
 
Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim
ogłasza
przetarg nieograniczony
 
na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. wg stawek zawartych  w  Uchwale Nr   II / 15 /2006  Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 listopada 2006r.
Wspólny Słownik Zamówień- kod(CPV) -90.21.20.00-6   
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić się do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał specyfikację ze strony internetowej.
Specyfikację można również odebrać w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój nr 2 w dni robocze w godz. od 7.30 do 15.30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu faksem pod nr 052 3894220
 
Osoba do kontaktu: Jerzy Kołsut tel.052 3894211 pokój nr1
Eugeniusz Głomski tel.052 3894214 pokój nr2
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: od 2.stycznia 2007r. do 31 stycznia 2008r.
 
                 
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą oferty zgodnie ze
Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. SIWZ można odebrać  w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Kraj. – pokój nr 2 w godz. od 7.30 – do 15.30 lub pocztą, po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający pobierze wadium w kwocie 1500 zł.. Jedynym kryterium wyboru jest cena. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
 
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Targowisko” należy składać na adres Urzędu Miejskiego  w Sępólnie Kraj. ul. T. Kościuszki 11  w sekretariacie Urzędu  – pokój nr 10 do dnia   19grudnia 2006 roku do godz.11.00  
Otwarcie ofert nastąpi     19grudnia 2006 roku o godz. 11.15 – pokój nr 1
Urzędu Miejskiego.
 
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
 
 
Dotycząca świadczenia usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej  w Sępólnie Kraj. zawartych w Uchwale Nr  II/15/2006                                Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia   30 listopada 2006  r.
 
1.Adres Zamawiającego
  Urząd Miejski w Sępólnie Kraj.
   ul. T. Kościuszki 11  
   89-400  Sępólno Krajeńskie
 
2.Tryb udzielenia zamówienia
   Przetarg nieograniczony
 
3.Opis przedmiotu zamówienia
   Świadczenie   usług związanych z utrzymaniem  czystości targowiska i pobieraniem  pobieraniem     
   opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. zawartych w  Uchwale
    Nr  II/15/2006r.Rady  Miejskiej w Sępólnie Kr. z dnia   30 listopada 2006  roku  tj.           
   od  02  stycznia 2007 do dnia 31 stycznia 2008 roku.
   Usługa obejmuje  pobieranie opłat w godzinach od  9.00 – 17.00  od poniedziałku do piątku, a w   
   soboty od godziny 9.00 – 14.00.
   Zamawiający ustala, że  minimalna miesięczna  cena  jaką  wykonawca  winien  wnieść na rzecz  
   Zamawiającego  wynosi 2.000 zł brutto.  Oferta  złożona  poniżej tej  kwoty zostanie odrzucona.
   Wspólny Słownik Zamówień –kod(CPV)-90.21.20.00-6
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
5.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
 
6.Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki jakim muszą     odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
7.Termin wykonania zamówienia.
   od 02 stycznia  2007  do  31 stycznia 2008 roku.
 
8.Opis warunków udziału w  postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania  oceny spełniania tych
   warunków udziału  w postępowaniu.
   W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć oferty)  oferenci  nie  wykluczeni na  podstawie  art.. 24   
   Ustawy  Prawo Zamówień Publicznych oraz  spełniający warunki  zawarte w art.   22 ust. 1 tejże
   ustawy.  Potwierdzeniem  spełnienia   tych  warunków    jest  złożenie  pisemnego  oświadczenia
   stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 
 
9.Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia    
   spełnienia warunków udziału w postępowaniu    
  - aktualne zaświadczenie o prowadzeniu dział.  gospodarczej wydane  nie wcześniej   niż 19 czerwca 2006 roku, oraz    zaświadczenie z    Urzędu  Skarbowego i    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami wydane nie   wcześniej niż 19 września 2006  roku.
   - złożone dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem
 
10.Informacje   odnośnie wyjaśnień   specyfikacji i  sposobie   porozumienia   się z  Zamawiającym.
Każdy wykonawca zgodnie z art. 38 ustawy  Prawo Zamówień Publicznych może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający odpowie na wszelkie zapytania niezwłocznie po ich otrzymaniu.
    Pytania oferentów powinny  być sformułowane na piśmie i  składane na  adres zamawiającego       
    osobiście, pocztą lub faksem (052) 389 42 20 na nie mniej niż 6 dni przed terminem składania 
    ofert. Kopie odpowiedzi wraz z treścią pytania   (bez ujawnienia danych dotyczących oferenta, 
    który zadał   pytanie)   będą  wysyłane   w takim  samym  terminie  do  wszystkich   oferentów.
 
 11.Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Pan   Jerzy   Kołsut   tel.(052) 389 42 11 – pokój nr 1 , lub 
Pan Eugeniusz Głomski tel. (052) 389 42 14  - pokój nr 2
 
12.Wymagania dotyczące wadium
Wadium w kwocie 1.500 PLN ( słownie: tysiąc pięćset zł.) należy wnieść w kasie tut. Urzędu, a jeśli będzie ono miało formę gotówkową wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Banku Spółdzielczym Więcbork Oddz. w Sępólnie Kr. Nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020 lub w kasie tut. Urzędu (potwierdzenie wpłaconej kwoty należy załączyć do ofert).  Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – Wykonawca wniesie zabezpieczenie  należytego  wykonania umowy w wysokości 5 % oferowanej całkowitej ( 12 miesięcy ) kwoty brutto za wykonanie zadania ( w kasie tut. Urzędu lub na w/w rachunek bankowy)
 
13. Termin związania z ofertą
Termin związania z ofertą ustala się na 30 dni, bieg tego terminu rozpoczyna się w ostatnim dniu składania ofert.
 
14.Opis sposobu przygotowania ofert. Oferta powinna być sporządzona wg wzoru formularza   ofertowego, który stanowi zał. Nr 2 do SIWZ.
     Sporządzona oferta musi spełniać następujące warunki:
     - napisana   w    języku     polskim    pismem    maszynowym   lub     technicznym   drukowanym
     - wszystkie  podpisy   muszą   być  czytelne lub opisane pieczątkami  imiennymi,  złożone  przez
       osobę   lub    osoby   uprawnione   do   występowania   w    imieniu   wykonawcy,   bądź   przez 
       upoważnionego  przedstawiciela  wykonawcy ( w tym  przypadku  upoważnienie do podpisania
       dokumentów musi być  dołączone do oferty.)
      - podpisany  formularz ofertowy zgodny w treści z załączonym wzorem
      - podpisane załączniki do formularza ofertowego.
        W   przypadku  braku   w/wym.   podpisów  bądź   upoważnienia   do  podpisania dokumentów
        Wykonawca   zostanie   wykluczony   z  postępowania  i jego   oferta nie będzie rozpatrywana.
     - wszystkie  strony   powinny  być    kolejno   ponumerowane ,  zszyte,   lub   zbindowane    albo   
        połączone   w   inny   sposób   uniemożliwiający   wysunięcie   się     którejkolwiek   z    kartek
     - wszystkie dokumenty składające się  na ofertę muszą być przedstawione   w formie oryginałów 
       lub kserokopii poświadczonych „ za zgodność z oryginałem”
 
15.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
    Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonujący  zobowiązani są przekazywać pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Fakt otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia oraz informacji przez Wykonawcę przekazane faxem lub drogą elektroniczną winien być niezwłocznie potwierdzony.
 
16.Miejsce oraz termin składania oferta
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Targowisko” należy składać na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kr. ul. T. Kościuszki 11 lub bezpośrednio w sekretariacie Urzędu (pokój nr10) do dnia 19  grudnia 2006 roku do godz. 11.00. Otwarcie ofert nastąpi 19 grudnia  2006 roku o godz. 11.15 w budynku Urzędu Miejskiego – pokój nr 1.
 
17.Opis sposobu obliczania ceny
Cena brutto wykonania usług :   -za jeden miesiąc
 
18.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem  
    znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
   Jedynym kryterium   przy wyborze   oferty  będzie  zaproponowana   najwyższa opłata miesięczna    
   odprowadzana do tut. Urzędu do 10 dnia następnego miesiąca.
 
19.Informacje o formalnościach   jakie  powinny  zostać  dopełnione   przy   wyborze  oferty w celu
    zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
O   rozstrzygnięciu   przetargu   wszyscy   oferenci   zostaną   powiadomieni    niezwłocznie.
 Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę (jedynym kryterium, którym jest cena) zostanie podpisana umowa (wzór zał.  Nr 3)
 
20.Informacje dotyczące umowy
    Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą. Informacja o związaniu umowy umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gmina-sepolno.pl.  na portalu Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl. Wzór umowy został zawarty w załączniku niniejszej Specyfikacji.
 
21.Ogłoszenie wyników o przetargu
     Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gmina-sepolno.pl. od tego, wszyscy wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni ( pisemnie, Faksem lub drogą elektroniczną)o wyborze oferty. Zawiadomienie będzie zawierać nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę realizacji zamówienia.
 
 
22.Inne
    Do spraw nieuregulowanych w specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
 
                                                                               Załącznik nr 1 do dokumentacji
                                                                                                                                                                                                przetargowej o udzielenie
                                                                                                                                                                                       zamówienia publicznego na 
                                                                                świadczenie usług związanych
                                                                                                                                                                   z utrzymaniem czystości   
                                                                                  targowiska i pobieraniem opłat 
                                                                              targowych przy ul. Młyńskiej
                                                                                                                                    w Sępólnie Kraj.
…………………………………………….                                                                                                                                                
Pieczątka oferenta
 
 
Oświadczenie
w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 
 
przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i  pobieraniem opłat targowych  na ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. wg stawek zawartych w Uchwale Nr
II/15/2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 listopada 2006 roku   oświadczamy, że spełniamy warunki zapisane w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych tj. :
 
 
1. jestem uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 
2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także     dysponuję   osobami    zdolnymi    do    wykonania        zamówienia
 
3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
 
4. nie   podlegam    wykluczeniu   z  postępowania  o     udzielenie zamówienia
 
 
 
 
                                      ..................................................
 
 
 
 
 
.............................. dnia ................
 
 
                                                                Załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej
                                                         dot.  świadczenia usług związanych                                                                         z            utrzymaniem                 
                                                               czystości targowiska i pobieraniem 
                                                            opłat targowych przy ul. Młyńskiej w                                                                             Sępólnie  Kraj
 
 
 
FORMULARZ  OFERTOWY
 
                                                                              SępólnoKraj. ………………….
 
                                                                             
                                                                         Urząd Miejski w Sępólnie Kraj.
                                                                          ul. T. Kościuszki 11
                                                                          89-400 Sępólno Kraj.
 
 
         W odpowiedzi na ogłoszony przez Urząd Miejski w Sępólnie  Kraj. przetarg nieograniczony na świadczenie usług  związanych z Utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych na ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. przedkładamy niniejszą ofertę, oświadczając jednocześnie , że wykonamy usługi zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w Specyfikacji   istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania oraz informujemy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w dokumentacji  przetargowej jako  wyłączną podstawę   procedury  przetargowej.
 
 
1.Oferta została złożona przez:
 
 
 
 

Pełna nazwa oferenta:
 
 
  Adres Oferenta:
 
 
 
 Telefon kontaktowy:
 Fax  kontaktowy :
 
 
 
2. Oferujemy wykonanie całego zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego przetargu za cenę:
 
      
                                                          
                                                           zł.
                               
                                %                       zł.
                                                          
                                                           zł.

CENA NETTO
 
VAT
 
CENA BRUTTO

 
3. Oświadczamy, że akceptujemy warunki płatności określone przez zamawiającego w dokumentacji przetargowej przedmiotowego postępowania i udzielimy 7- dniowego terminu zapłaty faktury
4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami umowy, które są częścią dokumentacji przetargowej  i akceptujemy je.
5. Do niniejszego formularza przekładamy poniższy załącznik:
    1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1
       ustawy Prawo Zamówień publicznych ( wzór oświadczenia w zał. Nr 1)
    2) zaświadczenie z ZUS ( wydane nie wcześniej niż 19 września 2006                            roku.)
    3) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ( wydane  nie wcześniej niż 19 września 2006 roku)
    4) zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej ( wydane nie wcześniej niż 19 września 2006 roku)  
 
Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w
obrocie prawnym: 
 
 
 
 
……………………………………………………………………………………
 
 
 
 
Data podpisania oferty: ………………………………………
 
Umowa     nr   /2006
 
 
zawarta w dniu  …  grudnia  2006 roku  pomiędzy Gminą Sępólno Krajeńskie reprezentowaną przez:
            1.  Burmistrza  Sępólna Kr.          -    mgr inż. Waldemara Stupałkowskiego
            3.  Skarbnika Gminy                       -    mgr  Urszulę Lange
zwanymi dalej  Zlecającym, a    ....................................  zwanym dalej  Zleceniobiorcą.
 
 
§  1
 Umowa   zostaje   zawarta w   wyniku   postępowania o udzielenie    zamówienia    publiczne
 nr GK 341-6 /06 zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę  w dniu 4  grudnia 2006 roku ( która stanowi integralną część niniejszej umowy zał. Nr 1). Oferta została sporządzona na podstawie dostarczonej oferentowi dokumentacji przetargowej ( zał. Nr 2) – SIWZ w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych.
1.      Zlecający zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług związanych z pobieraniem opłat targowych wg stawek zawartych w uchwale  Nr  II /15/2006 Rady Miejskiej  w Sępólnie Krajeńskim z dnia  30 listopada 2006 roku
2.      Uchwała Nr II/15/2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim stanowi załącznik nr 1 do umowy.
§ 2
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj.  od dnia    02stycznia   2007 roku   do dnia
31 stycznia 2008 roku.
 
§ 3
 Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
2.   Rozwiązanie  umowy    pod  rygorem   nieważności   winno   być  sporządzone na piśmie.
 
§ 4
1.  W związku ze świadczonymi usługami określonymi w § 1  Zleceniobiorca będzie wnosił               Zlecającemu opłatę w wysokości  ...........   zł  brutto miesięcznie
     (słownie złotych: …………………......)  -  do 7 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni  z 30 dniowym terminem płatności, zgodnie ze złożoną ofertą stanowiącą załącznik nr 2 do umowy .
2. Zleceniobiorca dokonuje płatności określonych w § 5 pkt 1 w kasie Zlecającego w formie   gotówki.
 
 
§ 5
1.Strony ustalają, że wykonawca zapłaci następujące wysokości kar umownych w zależności od zaistnienia określonego zdarzenia:
-za odstąpienie od wykonania umowy – 10 % ceny brutto oferty
- za niepełne wykonanie prac – 0,2 % ceny brutto oferty za każdy okres zwłoki
2.Z innych tytułów, bądź gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywiście poniesionej szkody. Strony mają prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach Kodeksu Cywilnego.
 
§ 6
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Prawo Zamówień Publicznych.
 
§ 7
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Zleceniobiorca.
 
 
 
 
 
       Zlecający :                                                                                            Zleceniobiorca :
 
 
REGULAMIN  TARGOWISKA
 
 
 
§ 1
 
I.Postanowienia ogólne.
 
1.Targowisko przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Kraj.  czynne jest   od godz. 6.00   do  godz.  16.00                
2.Targowisko  prowadzone jest  przez ajenta wyłonionego w drodze przetargu  ogłoszonego przez Gminę Sępólno Krajeńskie.
3.Nadzór nad targowiskiem sprawuje wyznaczony pracownik Urzędu Miejskiego.
 
 
II.Warunki uczestniczenia w handlu na targowisku.
 
§ 2
 
Uprawnionymi do wykonywania handlu na targowisku zwanymi dalej sprzedawcami są:
 
1.Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą na podstawie odpowiednich przepisów.
2.Producenci środków spożywczych wytwarzanych we własnych gospodarstwach rolnych, gospodarczych, sadowniczych i hodowlanych.
3.Rzemieślnicy i twórcy podmiotów rękodzieła ludowego i artystycznego – własne przedmioty wytworzone.
4.Zbieracze runa leśnego i owoców leśnych.
5.Osoby sprzedające rzeczy i przedmioty używane.
 
 
III.Towary wyłączone ze sprzedaży na targowisku.
 
§ 3
 
1.Na targowisku nie mogą być sprzedawane :
  a/ napoje alkoholowe,
  b/ nafta, benzyna, spirytus skażony, trucizny, środki lecznicze z wyjątkiem źiół,
  c/ kamienie i przedmioty,
 d/ zagraniczne banknoty i monety oraz papiery wartościowe,
 e/ broń, amunicja, materiały pirotechniczne i wybuchowe oraz wszelkiego rodzaju
     przedmioty ekwipunku wojskowego,
 f/ dietetyczne środki spożywcze,
 g/ mleko niepasteryzowane,
 h/ dziczyzna,
 i/ pieczywo i wyroby ciastkarstkie nie opakowane,
 j/ grzyby i przetwory grzybowe z wyjątkiem hodowlanych,
 k/ środki ochrony roślin,
 l/ metale szlachetne oraz wykonywane z nich przedmioty.
2.Ryby i przetwory rybne mogą być sprzedawane przy użyciu specjalistycznych środków transportowych służących do obwoźnej sprzedaży tych artykułów, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne.
 
 
 
3.Handel okrężny mięsem, jego przetworami, drobiem tłuszczami zwierzęcymi i roślinnymi może
być prowadzony wyłącznie w miejscach wyznaczonych w uzgodnieniu z właściwym weterynaryjnym inspektorem sanitarnym.
4.Produkty wytworzone w gospodarstwach rolnych, ogrodniczych, sadowniczych i hodowlanych mogą być sprzedawane przez ich producentów w stanie nieprzetworzonym.
 
IV.Przepisy porządkowe.
§ 4
 
1.Ajent sprawuje bezpośredni nadzór nad targowiskiem, odpowiada za stan sanitarno – porządkowy targowiska, czuwa nad przestrzeganiem postanowień regulaminu i wydaje polecenia w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
2.Na targowisku miejskim obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych.
 
§ 5
 
Zajmowanie miejsca na targowisku oraz ustawianie straganów, ław, stołów i wszystkiego rodzaju sprzętu powinno odbywać się wg wskazań ajenta.
§ 6
 
Działalność handlowa nie może być prowadzona na jezdniach, chodnikach, przejściach przeznaczonych do ruchu i trawnikach.
 
§ 7
 
1.Na targowisku mogą znajdować się tylko pojazdy /samochody, przyczepy, wozy/, z których bezpośrednio prowadzona jest sprzedaż towarów.
2.Pozostałe pojazdy należy parkować poza terenem targowiska.
 
§ 8
 
Pojazdy i urządzenia targowe znajdujące się na targowisku w miejscach niewyznaczonych będą usuwane z targowiska na koszt ich właścicieli.
 
§ 9
 
Sprzedawca obowiązany jest oznaczyć miejsca sprzedaży nazwą i siedzibą swojej firmy lub imieniem i nazwiskiem i adresem zamieszkania.
 
§ 10
 
Sprzedawca powinien uwidocznić na towarach wystawionych do sprzedaży ceny w sposób zapewniający właściwą informację o ich wysokości.
 
§ 11
 
1.Do ważenia lub mierzenia towarów mogą być używane wyłącznie jednostki miar obowiązujące w obrocie towarowym tj. kilogram, litr, sztuka i ich pochodne.
2.Narzędzia pomiarowe należy ustawić i użytkować w taki sposób, aby kupujący mieli możliwość sprawdzenia prawidłowości, rzetelności ważenia i mierzenia.


WYKAZ  DOKUMENTÓW  NA PRZETARG  NIEOGRANICZONY
Na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. 
 
      1)   Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul.  Młyńskiej w Sępólnie Kraj.
2)      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
      3)   Oświadczenie  w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4)       Formularz ofertowy
5)       Umowa
6)       Regulamin targowiska
 
 
Sporządził:
E.Głomski
 
 

metryczka


Opublikował: Barbara Kaplar (6 grudnia 2006, 12:30:14)

Ostatnia zmiana: Barbara Kaplar (12 grudnia 2006, 15:01:55)
Zmieniono: unieważniono przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1308