![]() |
zamówienie na: |
świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. |
zamawiający: | Urząd Miejski w Sępólnie Kraj. |
tryb zamówienia: | nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | do 60 tyś EURO |
termin składania ofert: | 19 grudnia 2006 |
przyczyna unieważnienia: | postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publiczneg, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
GK 341- 6/06 Sępólno Kraj., 05.12.2006r.
Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim
ogłasza
przetarg nieograniczony
na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. wg stawek zawartych w Uchwale Nr II / 15 /2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 listopada 2006r.
Wspólny Słownik Zamówień- kod(CPV) -90.21.20.00-6
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić się do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał specyfikację ze strony internetowej.
Specyfikację można również odebrać w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój nr 2 w dni robocze w godz. od 7.30 do 15.30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu faksem pod nr 052 3894220
Osoba do kontaktu: Jerzy Kołsut tel.052 3894211 pokój nr1
Eugeniusz Głomski tel.052 3894214 pokój nr2
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: od 2.stycznia 2007r. do 31 stycznia 2008r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą oferty zgodnie ze
Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. SIWZ można odebrać w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Kraj. – pokój nr 2 w godz. od 7.30 – do 15.30 lub pocztą, po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zamawiający pobierze wadium w kwocie 1500 zł.. Jedynym kryterium wyboru jest cena. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Targowisko” należy składać na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. ul. T. Kościuszki 11 w sekretariacie Urzędu – pokój nr 10 do dnia 19grudnia 2006 roku do godz.11.00
Otwarcie ofert nastąpi 19grudnia 2006 roku o godz. 11.15 – pokój nr 1
Urzędu Miejskiego.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dotycząca świadczenia usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. zawartych w Uchwale Nr II/15/2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 listopada 2006 r.
1.Adres Zamawiającego
Urząd Miejski w Sępólnie Kraj.
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
2.Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
3.Opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem pobieraniem
opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. zawartych w Uchwale
Nr II/15/2006r.Rady Miejskiej w Sępólnie Kr. z dnia 30 listopada 2006 roku tj.
od 02 stycznia 2007 do dnia 31 stycznia 2008 roku.
Usługa obejmuje pobieranie opłat w godzinach od 9.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku, a w
soboty od godziny 9.00 – 14.00.
Zamawiający ustala, że minimalna miesięczna cena jaką wykonawca winien wnieść na rzecz
Zamawiającego wynosi 2.000 zł brutto. Oferta złożona poniżej tej kwoty zostanie odrzucona.
Wspólny Słownik Zamówień –kod(CPV)-90.21.20.00-6
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
6.Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.Termin wykonania zamówienia.
od 02 stycznia 2007 do 31 stycznia 2008 roku.
8.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć oferty) oferenci nie wykluczeni na podstawie art.. 24
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże
ustawy. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia
stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
9.Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- aktualne zaświadczenie o prowadzeniu dział. gospodarczej wydane nie wcześniej niż 19 czerwca 2006 roku, oraz zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami wydane nie wcześniej niż 19 września 2006 roku.
- złożone dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem
10.Informacje odnośnie wyjaśnień specyfikacji i sposobie porozumienia się z Zamawiającym.
Każdy wykonawca zgodnie z art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający odpowie na wszelkie zapytania niezwłocznie po ich otrzymaniu.
Pytania oferentów powinny być sformułowane na piśmie i składane na adres zamawiającego
osobiście, pocztą lub faksem (052) 389 42 20 na nie mniej niż 6 dni przed terminem składania
ofert. Kopie odpowiedzi wraz z treścią pytania (bez ujawnienia danych dotyczących oferenta,
który zadał pytanie) będą wysyłane w takim samym terminie do wszystkich oferentów.
11.Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Pan Jerzy Kołsut tel.(052) 389 42 11 – pokój nr 1 , lub
Pan Eugeniusz Głomski tel. (052) 389 42 14 - pokój nr 2
12.Wymagania dotyczące wadium
Wadium w kwocie 1.500 PLN ( słownie: tysiąc pięćset zł.) należy wnieść w kasie tut. Urzędu, a jeśli będzie ono miało formę gotówkową wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Banku Spółdzielczym Więcbork Oddz. w Sępólnie Kr. Nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020 lub w kasie tut. Urzędu (potwierdzenie wpłaconej kwoty należy załączyć do ofert). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % oferowanej całkowitej ( 12 miesięcy ) kwoty brutto za wykonanie zadania ( w kasie tut. Urzędu lub na w/w rachunek bankowy)
13. Termin związania z ofertą
Termin związania z ofertą ustala się na 30 dni, bieg tego terminu rozpoczyna się w ostatnim dniu składania ofert.
14.Opis sposobu przygotowania ofert. Oferta powinna być sporządzona wg wzoru formularza ofertowego, który stanowi zał. Nr 2 do SIWZ.
Sporządzona oferta musi spełniać następujące warunki:
- napisana w języku polskim pismem maszynowym lub technicznym drukowanym
- wszystkie podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi, złożone przez
osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy, bądź przez
upoważnionego przedstawiciela wykonawcy ( w tym przypadku upoważnienie do podpisania
dokumentów musi być dołączone do oferty.)
- podpisany formularz ofertowy zgodny w treści z załączonym wzorem
- podpisane załączniki do formularza ofertowego.
W przypadku braku w/wym. podpisów bądź upoważnienia do podpisania dokumentów
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania i jego oferta nie będzie rozpatrywana.
- wszystkie strony powinny być kolejno ponumerowane , zszyte, lub zbindowane albo
połączone w inny sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek
- wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione w formie oryginałów
lub kserokopii poświadczonych „ za zgodność z oryginałem”
15.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonujący zobowiązani są przekazywać pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Fakt otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia oraz informacji przez Wykonawcę przekazane faxem lub drogą elektroniczną winien być niezwłocznie potwierdzony.
16.Miejsce oraz termin składania oferta
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Targowisko” należy składać na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kr. ul. T. Kościuszki 11 lub bezpośrednio w sekretariacie Urzędu (pokój nr10) do dnia 19 grudnia 2006 roku do godz. 11.00. Otwarcie ofert nastąpi 19 grudnia 2006 roku o godz. 11.15 w budynku Urzędu Miejskiego – pokój nr 1.
17.Opis sposobu obliczania ceny
Cena brutto wykonania usług : -za jeden miesiąc
18.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Jedynym kryterium przy wyborze oferty będzie zaproponowana najwyższa opłata miesięczna
odprowadzana do tut. Urzędu do 10 dnia następnego miesiąca.
19.Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
O rozstrzygnięciu przetargu wszyscy oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie.
Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę (jedynym kryterium, którym jest cena) zostanie podpisana umowa (wzór zał. Nr 3)
20.Informacje dotyczące umowy
Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą. Informacja o związaniu umowy umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gmina-sepolno.pl. na portalu Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl. Wzór umowy został zawarty w załączniku niniejszej Specyfikacji.
21.Ogłoszenie wyników o przetargu
Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gmina-sepolno.pl. od tego, wszyscy wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni ( pisemnie, Faksem lub drogą elektroniczną)o wyborze oferty. Zawiadomienie będzie zawierać nazwę i siedzibę Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę realizacji zamówienia.
22.Inne
Do spraw nieuregulowanych w specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Załącznik nr 1 do dokumentacji
przetargowej o udzielenie
zamówienia publicznego na
świadczenie usług związanych
z utrzymaniem czystości
targowiska i pobieraniem opłat
targowych przy ul. Młyńskiej
w Sępólnie Kraj.
…………………………………………….
Pieczątka oferenta
Oświadczenie
w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych na ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. wg stawek zawartych w Uchwale Nr
II/15/2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 listopada 2006 roku oświadczamy, że spełniamy warunki zapisane w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych tj. :
1. jestem uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
..................................................
.............................. dnia ................
Załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej
dot. świadczenia usług związanych z utrzymaniem
czystości targowiska i pobieraniem
opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj
FORMULARZ OFERTOWY
SępólnoKraj. ………………….
Urząd Miejski w Sępólnie Kraj.
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Kraj.
W odpowiedzi na ogłoszony przez Urząd Miejski w Sępólnie Kraj. przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z Utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych na ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj. przedkładamy niniejszą ofertę, oświadczając jednocześnie , że wykonamy usługi zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania oraz informujemy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w dokumentacji przetargowej jako wyłączną podstawę procedury przetargowej.
1.Oferta została złożona przez:
Pełna nazwa oferenta:
Adres Oferenta:
Telefon kontaktowy:
Fax kontaktowy :
2. Oferujemy wykonanie całego zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego przetargu za cenę:
zł.
% zł.
zł.
CENA NETTO
VAT
CENA BRUTTO
3. Oświadczamy, że akceptujemy warunki płatności określone przez zamawiającego w dokumentacji przetargowej przedmiotowego postępowania i udzielimy 7- dniowego terminu zapłaty faktury
4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami umowy, które są częścią dokumentacji przetargowej i akceptujemy je.
5. Do niniejszego formularza przekładamy poniższy załącznik:
1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1
ustawy Prawo Zamówień publicznych ( wzór oświadczenia w zał. Nr 1)
2) zaświadczenie z ZUS ( wydane nie wcześniej niż 19 września 2006 roku.)
3) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ( wydane nie wcześniej niż 19 września 2006 roku)
4) zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej ( wydane nie wcześniej niż 19 września 2006 roku)
Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w
obrocie prawnym:
……………………………………………………………………………………
Data podpisania oferty: ………………………………………
Umowa nr /2006
zawarta w dniu … grudnia 2006 roku pomiędzy Gminą Sępólno Krajeńskie reprezentowaną przez:
1. Burmistrza Sępólna Kr. - mgr inż. Waldemara Stupałkowskiego
3. Skarbnika Gminy - mgr Urszulę Lange
zwanymi dalej Zlecającym, a .................................... zwanym dalej Zleceniobiorcą.
§ 1
Umowa zostaje zawarta w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publiczne
nr GK 341-6 /06 zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę w dniu 4 grudnia 2006 roku ( która stanowi integralną część niniejszej umowy zał. Nr 1). Oferta została sporządzona na podstawie dostarczonej oferentowi dokumentacji przetargowej ( zał. Nr 2) – SIWZ w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych.
1. Zlecający zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług związanych z pobieraniem opłat targowych wg stawek zawartych w uchwale Nr II /15/2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 30 listopada 2006 roku
2. Uchwała Nr II/15/2006 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim stanowi załącznik nr 1 do umowy.
§ 2
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od dnia 02stycznia 2007 roku do dnia
31 stycznia 2008 roku.
§ 3
Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
2. Rozwiązanie umowy pod rygorem nieważności winno być sporządzone na piśmie.
§ 4
1. W związku ze świadczonymi usługami określonymi w § 1 Zleceniobiorca będzie wnosił Zlecającemu opłatę w wysokości ........... zł brutto miesięcznie
(słownie złotych: …………………......) - do 7 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni z 30 dniowym terminem płatności, zgodnie ze złożoną ofertą stanowiącą załącznik nr 2 do umowy .
2. Zleceniobiorca dokonuje płatności określonych w § 5 pkt 1 w kasie Zlecającego w formie gotówki.
§ 5
1.Strony ustalają, że wykonawca zapłaci następujące wysokości kar umownych w zależności od zaistnienia określonego zdarzenia:
-za odstąpienie od wykonania umowy – 10 % ceny brutto oferty
- za niepełne wykonanie prac – 0,2 % ceny brutto oferty za każdy okres zwłoki
2.Z innych tytułów, bądź gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywiście poniesionej szkody. Strony mają prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach Kodeksu Cywilnego.
§ 6
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Prawo Zamówień Publicznych.
§ 7
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Zleceniobiorca.
Zlecający : Zleceniobiorca :
REGULAMIN TARGOWISKA
§ 1
I.Postanowienia ogólne.
1.Targowisko przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Kraj. czynne jest od godz. 6.00 do godz. 16.00
2.Targowisko prowadzone jest przez ajenta wyłonionego w drodze przetargu ogłoszonego przez Gminę Sępólno Krajeńskie.
3.Nadzór nad targowiskiem sprawuje wyznaczony pracownik Urzędu Miejskiego.
II.Warunki uczestniczenia w handlu na targowisku.
§ 2
Uprawnionymi do wykonywania handlu na targowisku zwanymi dalej sprzedawcami są:
1.Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą na podstawie odpowiednich przepisów.
2.Producenci środków spożywczych wytwarzanych we własnych gospodarstwach rolnych, gospodarczych, sadowniczych i hodowlanych.
3.Rzemieślnicy i twórcy podmiotów rękodzieła ludowego i artystycznego – własne przedmioty wytworzone.
4.Zbieracze runa leśnego i owoców leśnych.
5.Osoby sprzedające rzeczy i przedmioty używane.
III.Towary wyłączone ze sprzedaży na targowisku.
§ 3
1.Na targowisku nie mogą być sprzedawane :
a/ napoje alkoholowe,
b/ nafta, benzyna, spirytus skażony, trucizny, środki lecznicze z wyjątkiem źiół,
c/ kamienie i przedmioty,
d/ zagraniczne banknoty i monety oraz papiery wartościowe,
e/ broń, amunicja, materiały pirotechniczne i wybuchowe oraz wszelkiego rodzaju
przedmioty ekwipunku wojskowego,
f/ dietetyczne środki spożywcze,
g/ mleko niepasteryzowane,
h/ dziczyzna,
i/ pieczywo i wyroby ciastkarstkie nie opakowane,
j/ grzyby i przetwory grzybowe z wyjątkiem hodowlanych,
k/ środki ochrony roślin,
l/ metale szlachetne oraz wykonywane z nich przedmioty.
2.Ryby i przetwory rybne mogą być sprzedawane przy użyciu specjalistycznych środków transportowych służących do obwoźnej sprzedaży tych artykułów, zapewniających odpowiednie warunki sanitarne.
3.Handel okrężny mięsem, jego przetworami, drobiem tłuszczami zwierzęcymi i roślinnymi może
być prowadzony wyłącznie w miejscach wyznaczonych w uzgodnieniu z właściwym weterynaryjnym inspektorem sanitarnym.
4.Produkty wytworzone w gospodarstwach rolnych, ogrodniczych, sadowniczych i hodowlanych mogą być sprzedawane przez ich producentów w stanie nieprzetworzonym.
IV.Przepisy porządkowe.
§ 4
1.Ajent sprawuje bezpośredni nadzór nad targowiskiem, odpowiada za stan sanitarno – porządkowy targowiska, czuwa nad przestrzeganiem postanowień regulaminu i wydaje polecenia w celu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
2.Na targowisku miejskim obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych.
§ 5
Zajmowanie miejsca na targowisku oraz ustawianie straganów, ław, stołów i wszystkiego rodzaju sprzętu powinno odbywać się wg wskazań ajenta.
§ 6
Działalność handlowa nie może być prowadzona na jezdniach, chodnikach, przejściach przeznaczonych do ruchu i trawnikach.
§ 7
1.Na targowisku mogą znajdować się tylko pojazdy /samochody, przyczepy, wozy/, z których bezpośrednio prowadzona jest sprzedaż towarów.
2.Pozostałe pojazdy należy parkować poza terenem targowiska.
§ 8
Pojazdy i urządzenia targowe znajdujące się na targowisku w miejscach niewyznaczonych będą usuwane z targowiska na koszt ich właścicieli.
§ 9
Sprzedawca obowiązany jest oznaczyć miejsca sprzedaży nazwą i siedzibą swojej firmy lub imieniem i nazwiskiem i adresem zamieszkania.
§ 10
Sprzedawca powinien uwidocznić na towarach wystawionych do sprzedaży ceny w sposób zapewniający właściwą informację o ich wysokości.
§ 11
1.Do ważenia lub mierzenia towarów mogą być używane wyłącznie jednostki miar obowiązujące w obrocie towarowym tj. kilogram, litr, sztuka i ich pochodne.
2.Narzędzia pomiarowe należy ustawić i użytkować w taki sposób, aby kupujący mieli możliwość sprawdzenia prawidłowości, rzetelności ważenia i mierzenia.
WYKAZ DOKUMENTÓW NA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj.
1) Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości targowiska i pobieraniem opłat targowych przy ul. Młyńskiej w Sępólnie Kraj.
2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3) Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4) Formularz ofertowy
5) Umowa
6) Regulamin targowiska
Sporządził:
E.Głomski
metryczka
Opublikował: Barbara Kaplar (6 grudnia 2006, 12:30:14)
Ostatnia zmiana: Barbara Kaplar (12 grudnia 2006, 15:01:55)
Zmieniono: unieważniono przetarg
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1308