zamówienie na:

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ TŁUCZNIA WAPIENNEGO

zamawiający: Gmina Sepolno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 10 lipca 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała DAMO sp. z.o.o, ul. Małyszce 2d/2e, 99 – 400 Łowicz oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości PLN brutto 70.000 (tj. 54.600 PLN netto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  





Gkr. 341/12/09                                                                Sępólno Kraj. 2009.06.26
                                                                                       
 
 
OGŁOSZENIE NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ TŁUCZNIA WAPIENNEGO
 
 
 
        Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza  przetarg nieograniczony na  zakup wraz z dostawą tłucznia wapiennego o granulacji  0 - 31,5 na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert cząstkowych
Ogłoszenie o zamówieniu  zostało opublikowane Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 210614-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 14.21.22.00-2
       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że  pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2  w dni robocze w godzinach od 730 do 1530  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera  0523894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający  nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy  do 30 listopada 2009r.- wg zalecenia Zamawiającego
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  tejże ustawy.
Ocena spełniania warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informację o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3),
c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 10stycznia 2009) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności   gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 kwietnia 2009) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
e) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 kwietnia 2009) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
f) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat (min.2 szt. – min. 50 tys. zł każda) , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 4)
Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia   10 lipca  2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 lipca 2009 roku o godz. 11:15. 
Termin związania z ofertą  30 dni.



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ TŁUCZNIA WAPIENNEGO (147kB) word

metryczka


Opublikował: Administrator (26 czerwca 2009, 13:37:08)

Ostatnia zmiana: Administrator (24 lipca 2009, 11:15:06)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1249