Ogłoszenie dotyczące obsługi cateringowej podczas Balu Sylwestrowego 2015/2016 organizowanego przez Centrum Sportu i Rekreacji w hali Krajna Arena w Sępólnie Krajeńskim.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2015
z dnia 29.09.2015
na obsługę balu sylwestrowego 2015/2016 w hali Krajna Arena




1. Zamawiający:

Centrum Sportu i Rekreacji
ul. Chojnicka 19
89-400 Sępólno Krajeńskie

Zamawiający oświadcza, iż procedurę wyboru Wykonawcy przeprowadzi osobiście, bez udziału osób trzecich.

2. Tryb:

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 w/w ustawy Pzp niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Do wykonawcy będzie należało:
a)    nakrycie stołów obrusami (kolor biały),
b)    dekoracja stołów,
c)    przygotowanie zastawy + serwetki,
d)    przygotowanie wyżywienia oraz obsługa gości,
e)    wymagane menu:
1)    barszcz – 250 ml/osobę
2)    zraz wieprzowy – 100g/osobę
3)    mięso drobiowe – 120g/osobę
4)    pieczywo –różne mieszane
5)    przystawki warzywne (min. 2 rodzaje) 100g/osobę
6)    ciasto krojone- 120g/osobę
7)   przekąski 4 rodzaje (min. 1 sałatka, min. 1 przekąska rybna – pstrąg) – prosimy o podanie ilości lub gramatury na 1 osobę
8)    strogonow 300g/osobę + ciepłe danie mięsne 100g/osobę
9)    napoje ciepłe (kawa + herbata na życzenie)
10)  owoce (winogrona, banany, mandarynki)- 200g/osobę
11)  soki owocowe 1l/osobę
12)  woda mineralna 1l/osobę
f)    posprzątanie stołów oraz udostępnionych pomieszczeń socjalnych wykorzystywanych do przygotowania cateringu.

Ilość uczestników wynosi maksymalnie 400 osób plus 9 osób z orkiestry i obsługi (4 osoby orkiestra, 5 osób obsługa). Wykonawca zapewnia bezpłatne wyżywienie dla orkiestry oraz obsługi w ilości przewidzianej jak dla uczestników balu.

4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Przygotowanie stolików, obsługa cateringowa balu sylwestrowego oraz posprzątanie stolików oraz udostępnionych pomieszczeń socjalnych w terminie od 30.12.2015 r. od godz. 18:00 do 01.01.2016 r. do godz. 18:00.

5. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który:
a) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w obsłudze imprez okolicznościowych oraz dysponuje potencjałem technicznym (obrusy, zastawa, dekoracje stołu) i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia;
d) zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

6. Sposób złożenia oferty:

Oferty należy składać na załączonym do niniejszego zapytania Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1) wraz ze wzorem umowy (załącznik nr 2) oraz z oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) w zamkniętych, opieczętowanych lub czytelnie podpisanych kopertach z dopiskiem „CATERGING – SYLWESTER 2016” do dnia 15.10.2015 r. do godz. 14:00. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Chojnicka 19, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Jolanta Mizdalska,
tel. 52 3210321, 691121331.

8. Kryteria oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki. Złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów. Punktacji podlegają: koszt menu w przeliczeniu na jedną osobę, jakość i doświadczenie w obsłudze imprez, atrakcyjność menu (dotyczy podpunktu 3,5,7,8 wymaganego menu), ilość zapewnionego personelu do obsługi gości (min. 18 osób).

9. Warunki postępowania

1) O wyborze oferty zamawiający w terminie do 7 dni powiadomi Wykonawców telefonicznie.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyboru ofert spośród złożonych ofert i unieważnienia prowadzonego postępowania obejmującego niniejsze zapytanie – bez podawania przyczyny.  Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w związku z unieważnieniem postępowania, nie przyjęcia złożonej oferty, nie zawarcia umowy w oparciu o złożoną ofertę, ani prawo dochodzenia roszczeń dotyczących zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawcę  w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

10.  Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty
2) Załącznik nr 2 - Umowa
3) Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji

Marek Chart


Załączniki do pobrania:

1. Ogłoszenie - zapytanie ofertowe - POBIERZ

2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 - POBIERZ

3. Wzór umowy - załącznik nr 2 - POBIERZ

4. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 - POBIERZ



metryczka


Wytworzył: Aleksandra Goldyszewicz (2 października 2015)
Opublikował: Aleksandra Goldyszewicz (2 października 2015, 12:50:28)
Podmiot udostępniający: Centrum Sportu i Rekreacji

Ostatnia zmiana: Aleksandra Goldyszewicz (7 października 2015, 14:46:23)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 756