2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
Zawiadomienie o wydanej decyzji - Przebudowa ulic
IRG.6220.4.2012 Sępólno Kraj. 2012-03-16Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
o wydaniu decyzji dot. braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r.,Nr 199, poz. 1227 ze zmianami)
podaję do publicznej wiadomości informację, że: w dniu 16 marca 2012r. na wniosek
Gminy Sępólno Krajeńskie z siedzibą przy ul. Kościuszki 11 w Sępólnie Kraj. została wydana decyzja Burmistrza Sępólna Krajeńskiego znak: IRG.6220.4.2012 dot. braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia pn.:
Przebudowa ulic I. Krasickiego, H. Sawickiej i S. Kisielewskiego w Sępólnie Kraj. na działkach o nr ewid. 2/2, 3/6, 3/17, 3/29, 3/45, 27, 31, 42, 59, 77, 78/2, 127 i 369 obręb geodezyjny nr 3 w Sępólnie Krajeńskim.
Z treścią przedmiotowej decyzji, zebraną dokumentacją oraz uzyskanymi w toku postępowania opiniami – z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, można się zapoznać w pokoju nr 7b w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
Z up. Burmistrza
mgr Marcin Koniszewski
p.o. kierownika referatu inwestycji , rozwoju gospodarczego,
turystyki i sportu
IRG.6733.3.2012
Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Zgodnie z art. 61§ 1 i art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2000 r., Nr 98 , poz. 1071 , z póź. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2003 r., Nr 80 , poz. 717 z późn. zm.)
zawiadamia się
że w dniu 16 marca 2012 roku, zostało wszczęte postępowanie na wniosek z dnia
dnia 13 marca 2012 r. (wpł. 15.03.2012 r.) Pana Adama Trzos zam. przy ul. Polnej 23 89-400 Sępólno Krajeńskie, w celu ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
Przebudowie elewacji frontowej budynku mieszkalno-usługowego, na działce o nr ewid. 197/1, położonej w obrębie geodezyjnym nr 4, gmina Sępólno Krajeńskie.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w (pok. 7B) w godz. 7.30-15.30 w dniach pracy urzędu, w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
p.o. Kierownika
Referatu Inwestycji Rozwoju
Gospodarczego, Turystyki i Sportu
mgr Marcin Koniszewski
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Barabach (16 marca 2012)
Opublikował: Barabach Małgorzata (16 marca 2012, 14:35:02)
Ostatnia zmiana: Barabach Małgorzata (30 marca 2012, 07:37:36)
Zmieniono: estetyka
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1551