zamówienie na:

Demontaż i montaż wraz z obróbką stolarki okiennej (szt. 7), stolarki drzwiowej (szt. 1) oraz świetlika, montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych z PCV w świetlicy wiejskiej w Iłowie.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 30 tys. Euro
termin składania ofert: 23 maja 2008  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma „REMAR” Sławomir Markier ul. Świętokrzyska 67 88-100 Inowrocław, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 9650,16PLN netto (tj. 11773,20PLN brutto).Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 




Sępólno Kraj. 2008-04-30


Irg. 341/3/2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
WYMIANE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W IŁOWIE

 Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na demontaż i montaż wraz z obróbką stolarki okiennej (szt. 7), stolarki drzwiowej (szt. 1) oraz świetlika, montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych z PCV w świetlicy wiejskiej w Iłowie.
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 90937-2008
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.45.30.00-7
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 730 do 1530  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238, Małgorzata Barabach /052/ 3894238.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 31 lipca 2008 roku.
   W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a. pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b. aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 23 listopada 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c. aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 23 lutego 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d. aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 23 lutego 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e. wykaz robót budowlanych (min. 3 sztuki – o wartości min. 20.000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
f. kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia.
Zamawiający pobierze wadium w kwocie 300,00 PLN.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sepólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 23 maja 2008 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23 maja 2008 roku o godz. 1115 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

SWIZ (121kB) plik
Przedmiar (49kB) pdf
UWAGA!!!  PONIŻEJ ZAMIESZCZONO DODATKOWE SZKICE POGLĄDOWE
szkic (646kB) jpg

metryczka


Opublikował: Barabach Małgorzata (30 kwietnia 2008, 13:19:39)

Ostatnia zmiana: Barabach Małgorzata (30 maja 2008, 12:37:27)
Zmieniono: estetyka

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1204