zamówienie na:

termomodernizacja i remont pomieszczeń wewnątrz budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg 341/9/2009
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 2 października 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma Usługi Ogólnobudowlane Roman Dziubiński, ul.Reymonta 8h/8, 64-800 Chodzież, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 139.789,50 PLN netto (tj. 170.543,19 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Krajeńskie: Termomodernizacja i remont pomieszczeń wewnątrz budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim.
Numer ogłoszenia: 314618 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont pomieszczeń wewnątrz budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i remont pomieszczeń wewnątrz budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim, w tym: - ocieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie okładziny z płytek na schodach, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej, - wykonanie zadaszenia, - wymiana stolarki drzwiowej, - czyszczenie i konserwacja istniejącej wykładziny PCV, - remont pomieszczeń, - wykonanie sufitów podwieszanych, - wymiana instalacji elektrycznej oraz instalacji wod.-kan. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 7, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załączniki nr 8 oraz projekt stanowiący załącznik nr 9 ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobierze wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tejże ustawy tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości min. 200.000,00 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, UWAGA! Jako zamówienie należy rozumieć również zamówienie udzielone w częściach, zamówienie podstawowe wraz z zamówieniem dodatkowym, a także inwestycję zrealizowaną w etapach na podstawie odrębnych umów. b) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, kierownikami robót posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej odpowiednio: w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im uprawnienia oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w szczególności: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 220.000,00 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 16 SIWZ , metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3), 3) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 02 kwietnia 2009r.) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 4) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 02 lipca 2009r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 02 lipca 2009 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 6) wykaz robót budowlanych (min. 3 sztuki - o wartości min. 200.000 PLN) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (wzór wykazu w załączniku nr 4), UWAGA! Jako zamówienie należy rozumieć również zamówienie udzielone w częściach, zamówienie podstawowe wraz z zamówieniem dodatkowym, a także inwestycję zrealizowaną w etapach na podstawie odrębnych umów. 7) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 220.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 02 lipca 2009 roku. Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwoty. 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj: a) kierownikiem budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, b) kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych c) kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Krajeńskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - Bartosz Łangowski - kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu, tel. + 48 52 389 42 38 - Anna Sotkiewicz-Tumanik - Inspektor ds. zamówień publicznych Referatu Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu, tel. + 48 52 389 42 51.


Z-ca Burmistrza
Marek Zieńko

I. Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (209kB) word
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót (117kB) pdf
Załącznik Nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (1885kB) rar
Załącznik Nr 9 - Projekt cz.1 (2629kB) rar
Załącznik Nr 9 - Projekt cz.2 (2277kB) rar
II. Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
Odpowiedź (33kB) word
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - modyfikacja 25.09.2009 (210kB) word
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Numer ogłoszenia: 334036 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009 (32kB) word
III. Streszczenie oceny ofert
Streszczenie oceny ofert (36kB) word

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (11 września 2009, 10:11:14)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (13 października 2009, 15:41:06)
Zmieniono: rozstrzygnięcie przetargu wraz z streszczeniem oceny ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1258