zamówienie na:

wykonanie dokumentacji projektowej budowy wodociągu

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 29 listopada 2007  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrał Zakład Usług Technicznych „PROBUDIN” Spółka z o.o., ul.Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 40.800,00 PLN netto; (tj. 49.776,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2007-11-15


Irg. 341/17/2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


         Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowej budowy wodociągu (sieci wodociągowej, wraz z przyłączami wodociągowymi) Radońsk – Iłowo - Jazdrowo około 6,25 km (+/- 10%), Trzciany około 2,9 km (+/- 10%), Sępólno Krajeńskie (ul.Więcborska) około 1,20 km (+/- 10%). Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 223169-2007
         Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 74.23.22.20-2
        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 730 do 1530  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220– opłata specyfikację w wersji papierowej wynosi 50,00 PLN.
        Osoba do kontaktu : Bożena Mikicka /052/ 3894238, Małgorzata Barabach /052/ 3894238.
        Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
        Termin wykonania zamówienia do  31 lipca 2008 roku – złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę.
        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
        Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 29 maja 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 29 sierpnia 2007) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 29 sierpnia 2007) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,
f) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby
          Zamawiający nie pobierze wadium.
          Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
          Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
          Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
        Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w  Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sepólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 29 listopada 2007 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 listopada 2007 roku o godz. 1115 (pokój nr 7E). 
         Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Pliki do pobrania:


I. Odpowiedź na pytania Wykonawcy :
Odpowiedź na pytania wykonawcy 21.11.2007 (25kB) word

II. Odpowiedź na pytania Wykonawcy :
Odpowiedź na pytania wykonawcy 26.11.2007 (27kB) word

III. Streszczenie oceny ofert

Streszczenie oceny ofert (36kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (15 listopada 2007, 14:48:41)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (14 grudnia 2007, 14:07:25)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1054