zamówienie na:

na wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych oraz częściową wymianę stolarki budynku Gminnego Przedszkola Nr 2 w Sępólnie Krajeńskim

zamawiający: Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 60 000 EURO
termin składania ofert: 5 lipca 2005
wynik postępowania: Przetarg wygrała firma DOMIN-LEX Doradztwo i Usługi Budowlane Józef M.Kurzydło, 89-410 Więcbork ul. B.Chrobrego 15 na kwotę 62.500 zł 




Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ogłasza
przetarg nieograniczony
na wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych
oraz częściową wymianę stolarki budynku
Gminnego Przedszkola Nr 2 w Sępólnie Krajeńskim

  1. Zamawiający:
    • Burmistrz Sępólna Krajeńskiego,
      ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
  2. Tryb zamówienia:
    • Przetarg nieograniczony.
  3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego - Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej przy ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, w dniach roboczych, w godz. 8 – 15.
  4. Przedmiot zamówienia:
    • Zamówienie dla budynku Gminnego Przedszkola Nr 2 obejmuje:
      • Demontaż deskowania oraz płyt eternitowych ścian zewnętrznych o pow. 574 m2 ,
      • wykonanie ocieplenia płytami styropianowymi gr. 10 cm – system STOPTER - ścian zewnętrznych o powierzchni 574 m2 z ich przyklejeniem i umocowaniem dyblami,
      • przyklejenie warstwy siatki na ścianach o pow. 574 m2,
      • zamocowanie listew cokołowych o dług. 205 mb,
      • wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR 20 lub SN 20 gr. 2mm wykonanej ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu i podkładowej masie tynkarskiej o pow. 574 m2 z wykonaniem ościeży o szer. do 30 cm,
      • wymianę 12 okien o wymiarach 1,2m x 1,3m,
      • wymianę 1 szt. drzwi zewnętrznych.
  5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    • Dla zadania nie przewiduje się możliwości złożenia oferty wariantowej.
  6. Termin wykonania zamówienia:
    • 31 sierpnia 2005r.
  7. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wypełnią oświadczenie o spełnianiu warunków art.. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, Nr 96 poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537).
  8. Informacje na temat wadium: 
    •  wadium nie jest wymagane.
  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    • Jedynym kryterium oceny ofert spełniających warunki specyfikacji jest cena (brutto) za wykonanie usługi z uwzględnieniem zakupu materiałów.
  10. Miejsce i termin składania ofert:
    • Oferty, zgodne z załączoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, należy składać w Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, w dniach roboczych, w godz. 730 - 1530 , w ciągu 15 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, najpóźniej do dnia 5 lipca 2005r. – do godz. 1000.
  11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 lipca 2005r., o godz. 1100 w Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim.
  12. Termin związania ofertą:
    • 30 dni od daty składania ofert.

metryczka


Opublikował: Administrator (20 czerwca 2005, 14:50:20)

Ostatnia zmiana: Administrator (6 grudnia 2005, 10:59:35)
Zmieniono: roztrzygniecie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1161