Podstawowe dane | Komunikaty | Dyrektor | Zakres działania
Statut, regulaminy i zarządzenia | Struktura organizacyjna
Załatwianie spraw | Budżet | Majątek | Rejestry, ewidencje i archiwa
Ochrona danych osobowych
Statut, regulaminy i zarządzenia | Struktura organizacyjna
Załatwianie spraw | Budżet | Majątek | Rejestry, ewidencje i archiwa
Ochrona danych osobowych
Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – inspektora ds. Kadr i płac w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim
Wolne stanowisko pracy: Inspektor ds. kadr i płac w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie KrajeńskimWymiar czasu pracy : 1 etat
Data ogłoszenia naboru: 1 września 2011r.
Termin składania dokumentów: 12 września 2011 r.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na w/w stanowisku powinna spełniać następujące wymagania:
- Wymagania formalne:
Kandydat powinien: - posiadać obywatelstwo polskie,
- posiadać niezbędne kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku tj. wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 letni staż pracy,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- nie
być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
Kandydat powinien: - posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy w księgowości, kadrach lub administracji samorządowej,
- posiadać biegłą znajomość podstawowych aktów prawnych stosowanych na stanowisku pracy tj.:
- Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.),
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)
- Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.)
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 ze zm.)
- wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
- posiadać odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędnych do korzystania ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
- posiadać zdolność analitycznego myślenia,
- posiadać umiejętność organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie i prowadzenie całokształtu dokumentacji i czynności związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami.
- Zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowników (m.in. dodatków za staż pracy, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych).
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy dla każdego zatrudnionego pracownika oraz opracowywanie harmonogramów czasu pracy.
- Przygotowywanie materiałów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę i rentę.
- Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło,
- Przekazywanie dokumentów z prowadzonego stanowiska pracy do archiwum zakładowego według Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
- Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zgłaszanie zmiany danych osoby ubezpieczonej.
- Przygotowywanie list wypłat dla pracowników.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu, materiałów biurowych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji majątku.
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki środków trwałych, ewidencji ilościowej środków rzeczowych, druków i formularzy.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora CSiR w Sępólnie Krajeńskim.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
- oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie zawodu inspektora,
- oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- klauzula
o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 605 221 331.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim oraz zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
Sępólno Kraj., dnia 1 września 2011 r.
Dyrektor
Centrum Sportu i Rekreacji
mgr inż. Marek Chart
Centrum Sportu i Rekreacji
mgr inż. Marek Chart
metryczka
Wytworzył: Marek Chart (1 września 2011)
Opublikował: Administrator (1 września 2011, 09:53:13)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1810