Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – inspektora ds. Kadr i płac w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim

Wolne stanowisko pracy: Inspektor ds. kadr i płac w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim 
Wymiar czasu pracy : 1 etat
Data ogłoszenia naboru: 1 września 2011r.
Termin składania dokumentów: 12 września 2011 r.  

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na w/w stanowisku powinna spełniać następujące wymagania:
  1. Wymagania formalne:

    Kandydat powinien:
    1. posiadać  obywatelstwo polskie,  
    2. posiadać niezbędne kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku tj. wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 letni staż pracy, 
    3. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
    4. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,
    5. cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
    6. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

  2. Wymagania dodatkowe:

    Kandydat powinien:
    1. posiadać  wykształcenie wyższe oraz  doświadczenie w pracy w księgowości, kadrach lub administracji samorządowej,   
    2. posiadać  biegłą  znajomość podstawowych aktów prawnych stosowanych na  stanowisku pracy tj.:
      • Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.),
      • Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.  Nr 223, poz. 1458)
      • Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.)
      • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania  pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 ze zm.)
    3. wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
    4. posiadać  odpowiedni  stopień wiedzy  i  umiejętności  niezbędnych  do korzystania  ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
    5. posiadać zdolność analitycznego myślenia,
    6. posiadać umiejętność organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Przygotowywanie i prowadzenie całokształtu dokumentacji i czynności związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami.
    2. Zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowników (m.in. dodatków za staż pracy, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych).
    3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy dla każdego zatrudnionego pracownika oraz opracowywanie harmonogramów czasu pracy.
    4. Przygotowywanie materiałów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę i rentę.
    5. Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło, 
    6. Przekazywanie dokumentów z prowadzonego stanowiska pracy do archiwum zakładowego według Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
    7. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zgłaszanie zmiany danych osoby ubezpieczonej.
    8. Przygotowywanie list wypłat dla pracowników. 
    9. Prowadzenie ewidencji sprzętu, materiałów biurowych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji majątku.
    10. Prowadzenie prawidłowej gospodarki środków trwałych, ewidencji ilościowej środków rzeczowych, druków i formularzy.
    11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora CSiR w Sępólnie Krajeńskim.

  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny, 
    2. CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej, 
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, 
    6. kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia, 
    7. oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie zawodu inspektora,
    8. oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
    9. oświadczenie  kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,  
    10. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.

  5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w  sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. kadr i płac w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim”  w godzinach urzędowania tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 w terminie do dnia 12 września 2011 roku.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 605 221 331.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie  przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Niezwłocznie po  przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim oraz zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Podstawa prawna:
-   ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.  Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

Sępólno Kraj., dnia 1 września 2011 r.

Dyrektor
Centrum Sportu i Rekreacji
mgr inż. Marek Chart

metryczka


Wytworzył: Marek Chart (1 września 2011)
Opublikował: Administrator (1 września 2011, 09:53:13)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1810