zamówienie na:

PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW JEDNODANIOWYCH

zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 10 sierpnia 2009  11:00
wynik postępowania: Przetarg nieograniczony na „Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków jednodaniowych” wygrała: Bożena Binkowska Usługi Gastronomiczne Handel art. szkolnymi i ogólnospoż. ul. Szkolna 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 4,02 PLN netto; (tj. 4,30 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




                                                                             Sępólno Krajeńskie, 23 lipiec 2009r.
OPS. 341/5/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

         Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim ogłasza przetarg nieograniczony na przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków jednodaniowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 250096-2009
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) –55.52.40.00-9.
       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Ośrodku przy ul. Szkolnej 8, pokój nr 1 w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/388-84-51.

Osoba do kontaktu: Beata Rogowska tel. /052/388-84-69. 

       Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
       W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  tejże ustawy.
        Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3),
b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 4),
c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 10 lutego 2009r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 maja 2009r.) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
e) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 maja 2009r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu.

Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.                              
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
                                                                       
       Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w  Sępólnie Krajeńskim, ul. Szkolna 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój nr 1) do dnia 10 sierpnia 2009 roku do godz. 11.00. Otwarcie ofert nastąpi  dnia 10 sierpnia 2009 roku o godz. 11.15 (pokój nr 1). 
        Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

                                                         Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                      w Sępólnie Krajeńskim
                                                                               mgr Izabela Fröhlke-Zalewska

I.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (184kB) word

II. 03.08.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy

Odpowiedź (28kB) word
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - poprawiony (90kB) word

III. 08.11.2009
Rozstrzygnięcie przetargu/Streszczenie oceny ofert
Streszczenie oceny ofert (33kB) word

metryczka


Opublikował: Marek Chart (23 lipca 2009, 12:09:39)

Ostatnia zmiana: Administrator (11 sierpnia 2009, 11:22:34)
Zmieniono: roztrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1148