2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
Wyłożenie do publicznego wglądu raportu ooś dla "Budowy instalacji fotowoltaicznej 2MW dz. 22 i 24 obr. Wałdówko gmina Sępólno Kraj."
IRG.6220.16.2021 Sępolno Kraj. 2023-04-27OBWIESZCZENIE
Na
podstawie art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 oraz 74 ust. 3 ustawy z
dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) w związku
z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.), Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
podaje do publicznej wiadomości
informację o wznowieniu postępowania znak Irg. 6220.16.2021 (postanowienie z dnia 27-04-2023r.) i o możliwości zapoznania się z przedłożonym raportem o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 2MW wraz z towarzyszącą infrastrukturą, zlokalizowaną na działce o nr ewid. 22 i 24 obręb ewidencyjny Wałdówko (0015) obręb gmina Sępólno Krajeńskie” oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji. Inwestorem przedsięwzięcia jest firma VOTUM GREEN PROJECT S.A. która złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Jednocześnie informuję, że:
1. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, organem właściwym do uzgodnienia warunków realizacji inwestycji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
2. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w przez okres 30 dni tj. od 28 kwietnia 2023r. do 29 maja 2023r. r. w pokoju nr 7b, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00.
3. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia.
4. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
5. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia pozostaną bez rozpatrzenia.
6. Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7. Informacja o analizie i odniesieniu do złożonych uwag i wniosków będzie miała miejsce w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
Z up. Burmistrzamgr Anna Sotkiewicz - Tumanik Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
podaje do publicznej wiadomości
informację o wznowieniu postępowania znak Irg. 6220.16.2021 (postanowienie z dnia 27-04-2023r.) i o możliwości zapoznania się z przedłożonym raportem o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 2MW wraz z towarzyszącą infrastrukturą, zlokalizowaną na działce o nr ewid. 22 i 24 obręb ewidencyjny Wałdówko (0015) obręb gmina Sępólno Krajeńskie” oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji. Inwestorem przedsięwzięcia jest firma VOTUM GREEN PROJECT S.A. która złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Jednocześnie informuję, że:
1. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, organem właściwym do uzgodnienia warunków realizacji inwestycji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
2. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w przez okres 30 dni tj. od 28 kwietnia 2023r. do 29 maja 2023r. r. w pokoju nr 7b, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00.
3. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia.
4. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
5. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia pozostaną bez rozpatrzenia.
6. Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7. Informacja o analizie i odniesieniu do złożonych uwag i wniosków będzie miała miejsce w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
Z up. Burmistrzamgr Anna Sotkiewicz - Tumanik Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Barabach (27 kwietnia 2023)
Opublikował: Barabach Małgorzata (27 kwietnia 2023, 13:52:35)
Ostatnia zmiana: Barabach Małgorzata (27 kwietnia 2023, 14:12:47)
Zmieniono: estetyka
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 98