zamówienie na:

budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej Sępólno Krajeńskie – Kawle – cz. etapu III

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 25 sierpnia 2008  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma WIMAR Sp. z o.o. ul.Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 280.608,61 PLN netto; (tj. 342.342,50 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




Sępólno Kraj. 2008-08-01


         
Irg. 341/10/2008


  
OGŁOSZENIE
NA BUDOWĘ KANALIZAJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ
SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE – KAWLE – CZ.ETAPU III


Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Wyspiańskiego, Sępólno Krajeńskie – Kawle – cz. etapu III. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 179185-2008.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45111200-0, 45231000-0, 45232000-0
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz-Tumanik               /052/ 3894251, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 28 listopada 2008 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  25 lutego 2008r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 25 maja 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 25 maja 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
e) wykaz robót budowlanych (min. 2 sztuki – o wartości min. 400.000 PLN każda) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
f) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 400.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 25 maja 2008 roku.
g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca,
h) wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr4)
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 25 lutego 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
j) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 25 lutego 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 5.000,00 PLN..
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia   25 sierpnia 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 25 sierpnia 2008 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Pliki do pobrania:

Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy.

Odpowiedź (33kB) word

Streszczenie oceny ofert.

Streszczenie (40kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (1 sierpnia 2008, 14:37:22)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (4 września 2008, 13:03:40)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1257