zamówienie na:

DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IRG.271.7.2013
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust 8 ustawy
termin składania ofert: 7 czerwca 2013  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DACH SYSTEM Wiesław Kuśnierski, ul. Przemysłowa 6, 75-216 Koszalin oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 55.598,50 zł brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ.  





Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl



Sępólno Krajeńskie: DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
Numer ogłoszenia: 208304 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.1 Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sępólno Krajeńskie. 2.2.2 Rodzaj zamówienia: usługi 2.2.3 Zakres zadania obejmuje: 1) Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych, odpowiednie zapakowanie i oznaczenie odpadu; 2) Szacunkowa ilość wyrobów przeznaczonych do demontażu, transportu i unieszkodliwienia z 18 posesji w następujących miejscowościach: Sępólno Krajeńskie (6), Lutówko (1), Niechorz (1), Iłowo (1), Lutowo (2), Włościbórz (2), Grochowiec (1), Wałdowo (2), Trzciany (1), Wiśniewa (1) wynosi ok. 84,992 Mg (zadania nierozpoczęte); 3) Szacunkowa ilość wyrobów przeznaczonych do transportu i unieszkodliwienia z 10 posesji w następujących miejscowościach: Sępólno Krajeńskie (5), Wilkowo (1), Komierówko (1), Trzciany (1), Wiśniewa (1), Lutowo (1) wynosi ok. 43,675 Mg (zadania rozpoczęte); 4) Organizacja i zabezpieczenie placu robót; 5) Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac; 6) Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru prac spisany pomiędzy właścicielem nieruchomości i Wykonawcą). Protokół odbioru powinien zawierać oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649); 7) Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko - karty przekazania odpadów. W ramach jednej karty przekazania odpadów można składować azbest z wielu posesji, których wykaz wraz z ilością odebranego azbestu należy załączyć do karty; 8) Zdemontowanie wyrobów azbestowych na wskazanych nieruchomościach; 9) Odpowiednie zabezpieczenie, usunięcie odpadu oraz załadunek na środek transportu i przekazanie do unieszkodliwienia; 10) Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na składowisku uprawnionym do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest; 11) Wykonanie pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; 12) Wykonawca winien wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, z zachowaniem norm bhp oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi transportu odpadów niebezpiecznych; 13) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest. Wykaz ten będzie zawierał adres posesji, na której znajduje się odpad azbestowy, dane właściciela posesji, nr telefonu kontaktowego; 14) Wykonawca ustali z właścicielami posesji, z których usuwane będą wyroby azbestowe terminy wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia i sporządzi harmonogram ich realizacji, który przedłoży następnie Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 2.2.4 Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    W zakresie warunku wskazanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.1. Wykonawca winien wykazać, że posiada: - zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVI pkt 2 ppkt 2.1. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ), 5.2. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) W terminie 30 dni, od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub inna instytucja nie wydały stosownego dokumentu. 2) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 3) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 4) Wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższa należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, w szczególności: wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki, itp. 5) Właściciel nieruchomości odstąpi od zamiaru demontażu wyrobów zawierających azbest (zmianie ulegnie zakres przedmiotu zamówienia i wynagrodzenie wykonawcy); 6) Na skutek dokonanych pomiarów zmianie ulegnie ilość wyrobów zawierających azbest (określona szacunkowo).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na przedsięwzięcie uzyskano promesę udzielenia dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 



Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski



metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (29 maja 2013, 11:28:51)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (26 czerwca 2013, 15:14:26)
Zmieniono: rozstrzygnięcie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1237