zamówienie na:

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg na prowadzenie usług związanych z pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003 na okres od 1 lutego 2009r. do 31 stycznia 2012r

zamawiający: Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 5 stycznia 2009  11:15
wynik postępowania: Nawiązując do przetargu nieograniczonego rozstrzygniętego dnia 05.01.2009r. na prowadzenie usług związanych z pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003 na okres od 1 lutego 2009r. do 31 stycznia 2012r Informuję, że wygrała Pani Dorota Kozioł zam. ul. Moniuszki 17, 89-400 Sępólno Kraj. Oferując cenę za wykonanie zadania 2.200 zł brutto miesięcznie ( słownie złotych: dwa tysiące dwieście ) 1.803,28 zł netto (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset trzy 28/100) Uzasadnienie wyboru; Oferta korzystna pod względem przyjętego kryterium –cena Spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24.1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta uzyskała 100 pkt w kryterium ceny.  




Sępólno Krajeńskie 22.12.2008r.
 
 
OGŁOSZENIE
 
 
          Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg na prowadzenie usług związanych z pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  na okres od 1 lutego 2009r. do 31 stycznia 2012r
 
1. Oferta powinna zawierać:
 
 a) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  05 lipca 2008r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
b) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 05 października 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
c) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 05 października 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
e)   formularz ofertowy
 
2. Ogólne warunki umowy:
 
1) Zlecający zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług związanych z pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale  Nr  XVI/153/2003 Rady Miejskiej  w Sępólnie Krajeńskim z dnia  29 grudnia 2003 roku w sprawie opłaty parkingowej – uchwała stanowi załącznik nr 2
 
2)  Umowa zostaje zawarta na czas określony tj.  od dnia    01 lutego  2009 roku   do dnia  31 stycznia 2012 roku.

3) Zleceniobiorca przy podpisaniu umowy zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Zlecającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferowanej całkowitej 36 miesięcznej kwoty brutto w kasie w tut. Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.

4)  Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu
wypowiedzenia. Rozwiązanie  umowy    pod  rygorem   nieważności   winno   być sporządzone na piśmie.   
             
3. Opis sposobu przygotowania ofert
    Sporządzona oferta musi spełniać następujące warunki :
    - napisana w języku polskim pismem maszynowym lub technicznym drukowanym
    - wszystkie podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi, złożone przez
      osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy, bądź przez
      upoważnionego przedstawiciela wykonawcy ( w tym przypadku upoważnienie do
      podpisania dokumentów musi być dołączone do oferty).
    - podpisany formularz ofertowy zgodny w treści z załączonym wzorem
    - podpisane załączniki do formularza ofertowego.
   - wszystkie strony powinny być kolejno ponumerowane, zszyte lub zbindowane albo
      połączone w inny sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek
   - wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione w formie
     oryginałów lub kserokopii poświadczonych „ za zgodnością z orginałem”
 
4. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
     Pan Jarosław Dera tel. (052) 389 42 11 - pokój nr 1, lub
     Pan Eugeniusz Głomski tel. (052) 389 42 14 - pokój nr 2
 
5.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
    Jedynym kryterium przy wyborze oferty będzie zaproponowana najwyższa opłata
    miesięczna odprowadzana do tut. Urzędu do 10 dnia następnego miesiąca
 
 6. Kwota minimalna jaką powinien zaproponować Wykonawca Zamawiającemu to 2.000 zł (dwa tysiące złotych)  
    
7. Oferty należy składać na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim,
   ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 05 stycznia 2009 do   godz.11:00.Otwarcie ofert nastąpi 05 stycznia 2009 roku o godz. 11:15.

Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Formularz ofertowy pobierz >> (38kB) plik
Uchwała Rady Miejskiej Nr XV/153/2003 pobierz >> (33kB) plik

metryczka


Opublikował: Administrator (22 grudnia 2008, 14:00:06)

Ostatnia zmiana: Administrator (8 stycznia 2009, 12:19:31)
Zmieniono: rozstrzygnity

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1017