![]() |
zamówienie na: |
na świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem i likwidowaniem skutków gołoledzi na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie |
zamawiający: | Burmistrz Sępólna Krajeńskiego |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | Ponizej 60 000 EURO |
termin składania ofert: | 10 października 2008 11:00 |
wynik postępowania: | Przetarg wygrała firma Usługi Transportowe Piotr Wenda, Piaseczno 66, 89-400 Sępólno Krajeńskie oferując cenę za wykonanie zadania: mieszanka piaskowo solna (koszt 1 tony) 85,40 zł brutto, stawka roboto godziny - 128,40 zł brutto, załadunek jednej mieszanki 107 zł brutto.Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. Oferta uzyskała 100 pkt. kryterium ceny. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Ogłoszenie
o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod
numerem 232645-2008.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) 90.62.00.00-9 i 90.63.00.00-2.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym musi zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2 w dni robocze w godzinach od 7:30 do15:30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu: Jarosław Dera /052/3894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: przez dwa okresy zimowe tj. od 1 listopada 2008r do 31 marca 2009r , od 1 listopada 2009r do 31 marca 2010r .- wg zlecenia Zamawiającego
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informację o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 1.400 PLN.
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiaduje zawarcia umowy warunkowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 10.10. 2008 roku do godz. 11:00.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10. 2008 roku o godz.11:15.
Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz >> (155kB)
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) 90.62.00.00-9 i 90.63.00.00-2.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym musi zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2 w dni robocze w godzinach od 7:30 do15:30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu: Jarosław Dera /052/3894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: przez dwa okresy zimowe tj. od 1 listopada 2008r do 31 marca 2009r , od 1 listopada 2009r do 31 marca 2010r .- wg zlecenia Zamawiającego
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informację o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o
spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych
(wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b)
Aktualny
(tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 10 kwietnia
2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce
rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o
prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne
(tzn. wydane nie wcześniej niż 10 lipca 2008)
zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji organu podatkowego
d) aktualne (tzn.
wydane nie wcześniej niż 10 lipca 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) wykaz
usług w okresie ostatnich 3 lat (min. 2 szt. – min. 70.000 tys. zł każda ) ,
przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem
i
wartością usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór
w załączniku nr 3)
f) wykaz niezbędnych
do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada
wykonawca (niezbędnym sprzętem jest piaskarka szt. 1
, pług szt. 1, ładowacz szt.1)
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 1.400 PLN.
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiaduje zawarcia umowy warunkowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 10.10. 2008 roku do godz. 11:00.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10. 2008 roku o godz.11:15.
Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.
Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz >> (155kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
metryczka
Opublikował: Administrator (24 września 2008, 09:35:04)
Ostatnia zmiana: Administrator (16 października 2008, 08:39:08)
Zmieniono: estetykę
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1077