zamówienie na:

na świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem i likwidowaniem skutków gołoledzi na terenie miasta i gminy Sępólno Krajeńskie

zamawiający: Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Ponizej 60 000 EURO
termin składania ofert: 10 października 2008  11:00
wynik postępowania: Przetarg wygrała firma Usługi Transportowe Piotr Wenda, Piaseczno 66, 89-400 Sępólno Krajeńskie oferując cenę za wykonanie zadania: mieszanka piaskowo solna (koszt 1 tony) 85,40 zł brutto, stawka roboto godziny - 128,40 zł brutto, załadunek jednej mieszanki 107 zł brutto.Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. Oferta uzyskała 100 pkt. kryterium ceny. 





Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 232645-2008.

Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) 90.62.00.00-9 i  90.63.00.00-2.    

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym musi zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.

Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2 w dni robocze w godzinach od 7:30 do15:30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.

Osoba do kontaktu: Jarosław Dera /052/3894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia: przez dwa okresy zimowe tj. od 1 listopada 2008r  do 31 marca 2009r , od 1 listopada 2009r  do 31 marca 2010r .- wg zlecenia Zamawiającego

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 tejże ustawy.

Ocena spełnienia warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.

Informację o oświadczeniach i dokumentach   jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),

b)  Aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 10 kwietnia 2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,

c) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 lipca 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego

d) aktualne   (tzn. wydane nie wcześniej niż 10 lipca 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,

e) wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat (min. 2 szt. – min. 70.000 tys. zł każda ) , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)

f)  wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada   wykonawca (niezbędnym sprzętem jest piaskarka szt. 1 , pług szt. 1, ładowacz szt.1)

Zamawiający pobierze wadium w wysokości 1.400 PLN.

Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.

Zamawiający nie przewiaduje zawarcia umowy warunkowej

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 10.10. 2008 roku do godz. 11:00.Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10. 2008 roku o godz.11:15. 

Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.

Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz >> (155kB) plik

metryczka


Opublikował: Administrator (24 września 2008, 09:35:04)

Ostatnia zmiana: Administrator (16 października 2008, 08:39:08)
Zmieniono: estetykę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1077