zamówienie na:

zagospodarowanie nabrzeża Jeziora Więcborskiego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 13 sierpnia 2008  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma Usługi Projektowo-Budowlane Kazimierz Plata, ul.Przykop 6, 89-430 Kamień Krajeński, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 80.000,00 PLN netto; (tj. 97.600,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2008-07-31


         
Irg. 341/9/2008


  
OGŁOSZENIE NA
ZAGOSPODAROWANIE NABRZEŻA JEZIORA  WIĘCBORSKIEGO

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na zagospodarowanie nabrzeża  Jeziora Więcborskiego na terenie gminy Więcbork. Szczegółowy zakres projektu przedstawiony jest w załączniku Nr 3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności związane z wykonaniem dokumentacji projektowej włącznie z przygotowaniem podkładów mapowych, decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem o oddziaływaniu na środowisko, gdy będzie on konieczny oraz złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę. Jednocześnie musi wypełnić warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr  202, poz. 2072 z późn. zm.). Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 177502-2008.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 74.22.20.00-1
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz-Tumanik               /052/ 3894251,  Michał Bąk  /052/ 3895213/216, Iwona Sikorska /052/ 389 71 90
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 30 stycznia 2009 r. – złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  13 lutego 2008r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 maja 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 maja 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
e) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby,
f) aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 lutego 2008 r.) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
g) aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 13 lutego 2008 r.) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 1500,00 PLN..
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia  13 sierpnia 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 13 sierpnia 2008 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

Streszczenie oceny ofert:

Streszczenie oceny ofert (33kB) plik

 


 

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (31 lipca 2008, 14:03:17)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (14 sierpnia 2008, 13:39:39)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1442