zamówienie na:

wykonane miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetatg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w przepisach art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 24 września 2007  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała Pracowania Projektowa Osuch, ul. 3-do Maja 2/1, 89-600 Chojnice, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 18.750,00 PLN netto; (tj. 22.875,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 





Sępólno Kraj. 2007-09-12



Irg. 341/14/2007


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



          Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, procedury planistycznej, opracowania ekofizjograficznego, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy finansowej oraz koncepcji energetycznej dla działek w Piasecznie – 198/38, Sikorzu – 381/4, 381/5, 381/6, 381/7, Sępólnie Krajeńskim – 127/4,127/5 pod zabudowę mieszkaniową oraz wszelkich dokumentów nie wymienionych w opisie, ale zawartych w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych.
         Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 74.25.00.00-6
         Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że  pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
          Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
          Osoba do kontaktu : Bożena Mikicka /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz–Tumanik /052/ 3894251.
          Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
          Termin wykonania zamówienia do  30 września 2008 roku – jest to termin przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Miejską. W przypadku wniesienia do projektu planu uwag lub konieczności uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nie rolnicze termin wykonania zadania ustala się na 31 marca 2009 roku.
          W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SIWZ),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 24 marca 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 24 czerwca 2007) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 24 czerwca 2007) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby,
f) wykaz usług (min. 3 sztuki) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi zastały wykonane należycie (wzór w załączniku nr  3 do SIWZ).
            Zamawiający nie pobierze wadium.
            Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
            Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
            Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
            Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
            Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sepólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 24 września 2007 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 września 2007 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
            Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Pliki do pobrania:

Streszczenie oceny ofert (27kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (12 września 2007, 11:55:02)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (5 października 2007, 11:05:07)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1016