Komisja Gospodarki Komunalnej, Polityki Prorodzinnej i Przeciwdziałania Bezrobociu oraz Porządku Publicznego Rady Miejskiej
Komisja Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Komisja Statutowa
Protokół Nr 44/2005
Protokół Nr 44/2005
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w dniu 7 marca 2005r.
W posiedzeniu udział wzięli członkowie Komisji wg załączonej listy obecności.
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Pan Tomasz Cyganek, który po powitaniu zebranych zaproponował następujący jego porządek.
- Otwarcie i stwierdzenie quorum.
- Przeprowadzenie wizji lokalnej cmentarza komunalnego.
- Przyjęcie do wiadomości dokumentacji związanej z przeprowadzonymi balami sylwestrowymi w Sępoleńskim i Wałdowskim Domu Kultury.
- Wolne wnioski i zakończenie.
W/w porządek posiedzenia przyjęto jednogłośnie.
Ad.2. Komisja Rewizyjna dokonała wizji lokalnej cmentarza komunalnego, celem stwierdzenia w szczególności:
- faktu posiadania przez zarządzającego Pana Grabowskiego pełnomocnictwa, jakiego udzielił żonie na prowadzenie wszystkich czynności związanych z zarządzaniem cmentarza komunalnego
- wielkości pomieszczeń w budynku cmentarnym, w którym Pan Grabowski prowadzi działalność gospodarczą.
Wyjaśnień Komisji udzielał, zarządzający cmentarzem komunalnym Pan Adam Grabowski.
Na wstępie Pan Cyganek zapoznał Pana Grabowskiego z ustaleniami dokonanymi do tej pory przez Komisję Rewizyjną w sprawie zapytań, zawartych w piśmie Pana , dotyczących jego zdaniem nieprawidłowości w zarządzaniu cmentarzem komunalnym.
Nadmienił, iż do wyjaśnienia pozostaje kwestia pełnomocnictwa, którego Pan Grabowski udzielił żonie na prowadzenie działalności gospodarczej w jego imieniu na cmentarzu komunalnym oraz kwestia opomiarowania pomieszczeń budynku cmentarnym dla celów podatkowych.
Pan Grabowski wyjaśnił, iż rzeczywiście udzielił wspomnianego pełnomocnictwa żonie. Pełnomocnictwo zostało udzielone w dniu 10 września 2004r. i obejmuje wszelkie sprawy związane z prowadzeniem i zarządzaniem cmentarzem komunalnym. Pełnomocnictwo zostało podpisane przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego i do tej pory nie zostało odwołane.
Komisja następnie przystąpiła do opomiarowania dwóch pomieszczeń znajdujących się w budynku cmentarnym.
Wymiary każdego z pomieszczeń zgodnie z pomiarami wynoszą:
- długośc 3.83m.
- szerokość 3.55m.
Ponadto w każdym pomieszczeniu znajduje się wnęka o wymiarach 2.28m/1.20m
Komisja ponadto poinformowała Pana Grabowskiego, iż wpłynął także wniosek Pana Barabasa o przeprowadzenie konkursu na zarządzanie cmentarzem komunalnym.
Komisja jednak, po uzyskaniu uprzednio wyjaśnień Burmistrza w tej sprawie, stwierdziła, iż nie zaistniała zasadność przeprowadzenia takiego konkursu, w związku z brakiem przesłanek dotyczących wystąpienia nieprawidłowości w dotychczasowym jego zarządzaniu.
Komisja, po dokonaniu wizji lokalnej oraz po zapoznaniu się z całokształtem dostępnej dokumentacji w sprawie zarządzania cmentarzem komunalnym – postanowiła iż przygotuje stosowną odpowiedź na pisma Pana , jak również zwróci się w tej sprawie z odpowiednim pismem do Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
Ad.3. Komisja przyjęła do wiadomości całokształt dokumentacji, związanej z balami sylwestrowymi przeprowadzonymi w Sępoleńskim Domu Kultury oraz Wiejskim Domu Kultury w Wałdowie.
Powyższa dokumentacja zdaniem Komisji jest sporządzona i skompletowana w prawidłowy sposób.
Ad.4. W wolnych wnioskach Komisja postanowiła, iż na swoim następnym posiedzeniu dokona lustracji dokumentacji związanej z wykorzystaniem urlopów wypoczynkowych w Zakładzie Robot Publicznych.
Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący zamknął posiedzenie
Przewodniczący Komisji
Tomasz Cyganek
protokołował:
Tomasz Dix
metryczka
Wytworzył: Tomasz Dix (7 marca 2005)
Opublikował: Tomasz Dix (6 maja 2005, 10:58:50)
Ostatnia zmiana: Anna Karpacz (7 kwietnia 2023, 10:50:50)
Zmieniono: anonimizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1262