Protokół Nr 44/2005

Protokół Nr 44/2005
z posiedzenia  Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w dniu 7 marca 2005r.

W posiedzeniu udział wzięli członkowie Komisji wg załączonej listy obecności.

Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Pan Tomasz Cyganek, który po powitaniu zebranych zaproponował następujący jego porządek.

  1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.
  2. Przeprowadzenie wizji lokalnej cmentarza komunalnego.
  3. Przyjęcie do wiadomości dokumentacji związanej z przeprowadzonymi balami sylwestrowymi w Sępoleńskim i Wałdowskim Domu Kultury.
  4. Wolne wnioski i zakończenie.

W/w porządek posiedzenia przyjęto jednogłośnie.
 
 
Ad.2. Komisja Rewizyjna dokonała wizji lokalnej cmentarza komunalnego, celem stwierdzenia w szczególności:

  • faktu posiadania przez zarządzającego Pana Grabowskiego pełnomocnictwa, jakiego udzielił żonie na prowadzenie wszystkich czynności związanych z zarządzaniem cmentarza komunalnego
  • wielkości pomieszczeń w  budynku cmentarnym, w którym Pan Grabowski prowadzi działalność gospodarczą.

Wyjaśnień Komisji udzielał, zarządzający cmentarzem komunalnym Pan Adam Grabowski.
 
Na wstępie Pan Cyganek zapoznał Pana Grabowskiego z ustaleniami dokonanymi do tej pory przez Komisję Rewizyjną w sprawie zapytań, zawartych w piśmie Pana        , dotyczących jego zdaniem nieprawidłowości w zarządzaniu cmentarzem komunalnym.
Nadmienił, iż do wyjaśnienia pozostaje kwestia pełnomocnictwa, którego Pan Grabowski udzielił żonie na prowadzenie działalności gospodarczej w jego imieniu na cmentarzu komunalnym oraz kwestia opomiarowania pomieszczeń  budynku cmentarnym dla celów podatkowych.

Pan Grabowski wyjaśnił, iż rzeczywiście udzielił wspomnianego pełnomocnictwa żonie. Pełnomocnictwo zostało udzielone w dniu 10 września 2004r. i obejmuje wszelkie sprawy związane z prowadzeniem i zarządzaniem cmentarzem komunalnym. Pełnomocnictwo zostało podpisane przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego i do tej pory nie zostało odwołane.

Komisja następnie przystąpiła do opomiarowania dwóch pomieszczeń znajdujących się w budynku cmentarnym.
Wymiary każdego z pomieszczeń zgodnie z pomiarami wynoszą:

  • długośc 3.83m.
  • szerokość 3.55m.

Ponadto w każdym pomieszczeniu znajduje się wnęka o wymiarach 2.28m/1.20m

Komisja ponadto poinformowała Pana Grabowskiego, iż wpłynął także wniosek Pana Barabasa o przeprowadzenie konkursu na zarządzanie cmentarzem komunalnym.
Komisja jednak, po uzyskaniu uprzednio wyjaśnień Burmistrza w tej sprawie, stwierdziła, iż nie zaistniała zasadność przeprowadzenia takiego konkursu, w związku z brakiem przesłanek dotyczących wystąpienia nieprawidłowości w dotychczasowym jego zarządzaniu.

Komisja, po dokonaniu wizji lokalnej oraz po zapoznaniu się z całokształtem dostępnej dokumentacji w sprawie zarządzania cmentarzem komunalnym – postanowiła iż przygotuje stosowną odpowiedź na pisma Pana            , jak również zwróci się w tej sprawie z odpowiednim pismem do Burmistrza Sępólna Krajeńskiego. 

Ad.3. Komisja przyjęła do wiadomości całokształt dokumentacji, związanej z balami sylwestrowymi przeprowadzonymi  w Sępoleńskim Domu Kultury oraz Wiejskim Domu Kultury w Wałdowie.
Powyższa dokumentacja zdaniem Komisji jest sporządzona i skompletowana w prawidłowy sposób.

Ad.4. W wolnych wnioskach Komisja postanowiła, iż na swoim następnym posiedzeniu dokona lustracji dokumentacji związanej z wykorzystaniem urlopów wypoczynkowych w Zakładzie Robot Publicznych.

Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący zamknął posiedzenie

Przewodniczący Komisji
Tomasz Cyganek

protokołował:
Tomasz Dix

metryczka


Wytworzył: Tomasz Dix (7 marca 2005)
Opublikował: Tomasz Dix (6 maja 2005, 10:58:50)

Ostatnia zmiana: Anna Karpacz (7 kwietnia 2023, 10:50:50)
Zmieniono: anonimizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1262